Achiziționarea și gestionarea Jet Privé

Închiriere de avioane private
din 1991

20 000
aparate disponibile

45 000
zboruri asigurate

120 000+
pasageri

4,9/5
satisfacția clientului

100%
Compensare carbonică

Achiziționarea unui avion privat nu este o „necesitate”: este o decizie patrimonială care intervine, în general, atunci când utilizarea sistematică a charterului atinge un plafon de 250 până la 300 de ore pe an sau când întreprinderea dorește o aeronavă configurată exact pentru utilizarea sa (cabină, autonomie, branding).

Dincolo de prețul de achiziție, problema esențială este gestionarea continuă: recrutarea echipajului, întreținerea, respectarea reglementărilor, monitorizarea bugetului, disponibilitatea pentru charter etc. Cu alte cuvinte, un activ tehnic care a devenit un centru de costuri care trebuie gestionat cu aceeași rigoare ca o flotă logistică.

Alături de partenerii săi, AEROAFFAIRES vă va sprijini de la prima întrebare bugetară până la viața de zi cu zi a aeronavei, rămânând singurul punct de contact pentru fiecare zbor.

• Aviation privée entreprise

Înțelegerea procesului complet de achiziție

Există șase etape în procesul de achiziție:
1) definirea nevoilor dvs
2) cercetarea în afara pieței
3) inspecția tehnică
4) negocierea
5) încheierea contractului fiscal
6) punerea în funcțiune

Termene medii: între trei și șase luni pentru o aeronavă second-hand, între unul și doi ani pentru o aeronavă construită în fabrică.

Pe o perioadă de zece ani, bugetul anual all-inclusive variază între 0,9 milioane EUR (avion ușor) și 2,3 milioane EUR (avion cu rază lungă de acțiune).

Proprietatea partajată: alternativa flexibilă

Principiul

Cumpărați o fracțiune standardizată – de exemplu 1/8 – și aveți o cotă de ore garantată. Programul pune în comun echipajul, întreținerea și hangarul, făcând previzibile costurile dvs. fixe.

Puncte cheie

  • Investiție împărțită de la 8 la 16.
  • Cabină și program standardizate; personalizare limitată.
  • Cost mediu: ~5.700 EUR/ora pe o perioadă de cinci ani pentru un avion cu reacție ușor (100 ore/an).

Pentru cine este?

Executivi care zboară 80 – 200 de ore cu rute regulate în Europa / Orientul Mijlociu. Comparăm acest model cu proprietatea deplină și charterul la cerere pentru a vă ajuta să luați decizia corectă.

Asistență în 3 etape simple

  1. Analiză și consiliere
    • Profilul misiunii, gama, numărul de pasageri.
    • Proiecție bugetară pe 10 ani (costuri fixe + variabile).
  2. Cercetare și tranzacții
    • Selectarea de echipamente noi sau de ocazie în afara pieței.
    • Verificări tehnice (jurnale de bord, motoare, istoricul reparațiilor).
    • Negociere, impozitare, imatriculare și livrare la cheie.
  3. Punere în funcțiune și gestionare
    • Recrutarea echipajului, contracte de întreținere, hangare.
    • Monitorizare lunară a bugetului, raportare digitală în timp real.
    • Opțiune de navlosire pentru a genera venituri și a reduce costurile.

Gestionarea în termeni concreți

Delegarea gestionării avionului dvs. înseamnă economisirea orelor de zbor… dar mai ales ore de liniște.

Eliminați complexitatea tehnică.
Atunci când un Falcon 2000 este supus unei inspecții neprogramate a trenului de aterizare, echipa de gestionare activează imediat o rețea Part 145 disponibilă 24 de ore din 24, închiriază o aeronavă de înlocuire și informează proprietarul cu un raport ștampilat în timp.
Rezultat: continuați să zburați conform programului inițial, fără să vă blocați agenda sau să absorbiți stresul logistic.

Vă stabilizați costurile.
Pe Embraer Legacy 650 , managerul negociază anual prețul combustibilului pentru zece hub-uri recurente și grupează asigurarea casco, reducând prima cu 12%.
Rezultat: Bugetul dvs. nu mai este o serie de surprize; el devine o linie previzibilă care vă protejează fluxul de numerar și deciziile de investiții.

Vă păstrați valoarea de revânzare.
Apelarea la un bun manager vă permite să optimizați valoarea avionului dumneavoastră.
Un Global 6000 întreținut în cadrul programului „Smart Parts” și monitorizat de un CAMO unic păstrează o valoare de revânzare cu până la 15% mai mare după șapte ani.
Rezultat: în ziua în care vă schimbați avionul, primiți înapoi un bun mai bine evaluat, accelerând în același timp tranzacția datorită unui istoric tehnic impecabil.

Ce gestionăm noiCe vedeți
Planificarea echipajului, instruire de tip ratingCalendar clar al disponibilității
CAMO* și audituri de siguranțăAlerte timpurii de întreținere
Asigurare de corp și de răspundere civilăAcoperire garantată fără rupturi
Optimizarea zborurilor în golTabel P&L simplificat

* Organizarea continuă a managementului navigabilității

Cât de mult trebuie să bugetați? (ordin de mărime 250 h/an)

  • Avion cu reacție ușor: ~ 0,9 milioane EUR / an
  • Super-mediu: ~ 1,3 milioane EUR / an
  • Long-range: ~ 2,3 milioane EUR / an

Aceste sume includ echipajul, întreținerea, hangarul și combustibilul. Veniturile din charter pot acoperi până la 40% din costurile fixe, în funcție de cerere.

Echipajul
Echipajul dumneavoastră este mai mult decât doi piloți certificați: este o echipă completă, selectată pentru expertiza sa tehnică și simțul serviciului. Pregătire regulată pe simulator, familiarizare cu destinații sensibile, disponibilitate planificată pe o perioadă de douăsprezece luni: fiecare zbor începe cu fețe familiare și proceduri testate, asigurând punctualitatea și liniștea la bord.

Întreținerea
Un avion privat nu trebuie doar să fie întreținut; trebuie să fie pregătit. Lucrăm cu un CAMO unic care monitorizează ciclurile motorului, buletinele de service și inspecțiile programate în timp real. Întreținerea preventivă poate fi efectuată pe timp de noapte sau între zboruri, evitând timpii de inactivitate surpriză și prelungind valoarea de revânzare a aeronavei.

Hangar
Parcarea într-un hangar vă protejează investiția de razele UV, de vremea rea și de praful care accelerează coroziunea. Acordurile noastre prioritare în principalele hub-uri europene garantează un spațiu sigur, încălzit și supravegheat 24 de ore din 24, pentru o plecare fără degivrare sau întârzieri neprevăzute, chiar și în plină iarnă.

Carburantul
Costurile combustibilului fluctuează în funcție de prețul barilului, dar nu și pentru dumneavoastră: prin centralizarea alimentării cu combustibil prin contracte-cadru pentru cele mai frecvente porturi de escală, fixăm un preț pe galon și eliminăm creșterile bruște. Acest lucru înseamnă că vă puteți menține costul orar sub control, reducându-vă în același timp amprenta de carbon prin optimizarea planurilor de zbor și utilizarea SAF disponibile.

  • Faut-il immatriculer l’avion en Europe ?

    Nous analysons la fiscalité (TVA, douanes) et la réglementation EASA ; parfois un registre hors UE s’avère pertinent.

  • Puis-je garder mon équipage actuel ?

    Oui, nous intégrons votre équipage ou recrutons des pilotes triés sur le volet, avec formation continue certifiée.

  • L’affrètement est-il obligatoire ?

    u003cp data-start=u00222812u0022 data-end=u00222969u0022u003eJamais. Nous proposons un plan de mise en revenu uniquement si vous le souhaitez et dans les limites que vous fixez.u003c/pu003e