NU ÎNTÂRZIAȚI SĂ VĂ REZERVAȚI ZBORURILE PENTRU SEZONUL DE VARĂ!

Căutați un avion, un oraș sau o informație…

Lider în închirierea de jeturi private la nivel mondial

Care sunt cele 10 tendințe ale aviației de afaceri pentru 2021 în Europa?

Închiriere de avioane private
din 1991

8500
aparate disponibile

35 000
zboruri asigurate

100 000+
pasageri

4,9/5
satisfacția clientului

100%
Compensare carbonică

În fiecare criză se creează oportunități. Acesta este cuvântul de ordine pentru aviația privată în 2020. Criza COVID 19, după ce a blocat companiile aeriene comerciale, a lăsat ușa deschisă pentru aviația de afaceri.

Cifrele pentru vara anului 2020 pentru aviația privată sunt apropiate de cele din 2019. Potrivit l’European Business Aviation Association (EBAA), în vara anului 2020, avioanele private au reprezentat 20 % din traficul aerian. Cu titlu de comparație, în aceeași perioadă din 2019, zborurile private au reprezentat 8 % din zborurile din Europa.

Există două motive pentru aceasta: în primul rând, o ofertă extrem de limitată din partea aviației comerciale. Potrivit unui articol publicat pe blogul de specialitate AEROBERNIE, aviația comercială a suferit o pierdere de pasageri de 60% la nivel mondial.

În plus față de criza actuală, aviația privată trece, de asemenea, printr-o transformare majoră. Criza Coronavirusului a dat peste cap lumea aviației și acționează în mod clar ca un declanșator pentru noi direcții în aviația de afaceri. Combinată cu noile tehnologii și cu probleme contemporane precum ecologia, această criză declanșează o revoluție în tendințele de consum ale avioanelor private.

Astfel, datorită experienței experților noștri în aviație, AEROAFFAIRES dezvăluie cele 10 tendințe în aviația privată pentru 2021.

1 – Cabina avionului de afaceri: un mediu protejat pentru a contracara răspândirea Coronavirusului

Aviația privată are protocoale de sănătate mai avansate decât recomandările guvernamentale. Prin urmare, reprezintă o garanție de siguranță pentru companii. Având în vedere că se efectuează mai puține călătorii de afaceri, companiile preferă să se asigure că personalul lor călătorește în condiții mai bune și evită orice contaminare.

Astfel, de la criza sanitară și restricțiile europene, companiile călătoresc din ce în ce mai mult cu avioane private. Pentru multe companii, acest lucru înseamnă că pot garanta o mai mare securitate sanitară pentru angajații lor care călătoresc. Călătorii sunt acum preocupați de aeroporturile internaționale mari și aglomerate, cum ar fi Roissy Charles de Gaulle din Paris. Aceste hub-uri majore, care reunesc o populație eclectică, nu sunt liniștitoare pentru călătorii care doresc să evite aglomerația și locurile aglomerate favorabile răspândirii virusului.

2 – Scăderea capacității companiilor aeriene comerciale determină călătorii să se orienteze către aviația de afaceri

În ciuda restricțiilor, mulți călători sunt obligați să călătorească. Printre aceștia se numără atât oameni de afaceri, cât și persoane fizice care trebuie să călătorească. Toți acești călători sunt victime ale scăderii cu 60% a traficului aerian al companiilor comerciale în 2020, după cum prevede Le Monde.

În ciuda scăderii ofertei, unii călători sunt totuși obligați să călătorească. Scăderea ofertei, combinată cu o estimare a revenirii la normal până în 2024 pentru companiile aeriene comerciale , conform IATA. Călătorii de afaceri obișnuiți să zboare la clasa business pentru confortul și ușurința de a lucra acolo se orientează acum către avioanele private. Aceste aeronave sporesc avantajele călătoriilor la clasa business.

3 – Modificările modelelor de călătorie provocate de munca la distanță îi determină pe călători să apeleze la aviația privată pentru a-și satisface nevoile.

COVID19 a impus munca la distanță ca niciodată înainte. Puțin câte puțin, directorii de companii au început să lucreze din a doua lor casă. Aceste case secundare sunt adesea situate departe de sediul central al companiei. Prin urmare, atunci când personalul de conducere trebuie să ajungă acolo, cea mai ușoară modalitate este să folosească un avion privat.

Cele 300 de aerodromuri răspândite pe teritoriul Franței înseamnă că o locație îndepărtată poate fi legată rapid de marile orașe. Dacă tendința de telelucru continuă, din ce în ce mai mulți oameni de afaceri vor folosi avioanele private. Până în 2021, aceștia vor folosi aceste aeronave pentru a face naveta între sediul companiei și casa lor de vacanță.

4 – Rezervări de avioane private de ultim moment din cauza restricțiilor de sănătate și a închiderii frontierelor

Mulți oameni nu salută diversele limitări. Mulți oameni doresc să părăsească țara cât mai repede posibil.

Cel mai recent caz datează din săptămâna 20 decembrie 2020. În acea săptămână, Royaume-Uni a anunțat o nouă închidere din cauza apariției unei variante a COVID 19. Acest anunț a provocat un val de panică. Temându-se de o închidere a frontierelor la fel de severă ca cea din martie 2020, rezidenții străini din Regatul Unit au făcut tot posibilul pentru a se întoarce acasă.

Organizații precum AEROAFFAIRES au observat o explozie a cererilor de repatriereatrdin partea Royaume-Uni.

5 – Popularitatea în creștere a avioanelor foarte ușoare, ca urmare a creșterii numărului de rute intraeuropene

Avioanele private mici, cum ar fi Honda Jet sau Phenom 100 sunt din ce în ce mai des închiriate. Dacă aceste aeronave sunt la mare căutare, nu este din cauza designului sau a confortului lor. Motivul principal este că, în caz de pandemie, majoritatea zborurilor sunt intraeuropene. Prin urmare, această gamă de aeronave, cu o autonomie medie de 2 ore, permite asigurarea unor legături eficiente între țările europene la tarife foarte competitive, care uneori rivalizează cu prețul biletelor în Classe Business.

Cu aceeași dinamică de eficiență pentru pasageri, aceste avioane private sunt mai economice decât cele din gama medie, cum ar fi un Citation Longitude.

jet privé de luxe
Credit foto: HondaJet

6 – Zboruri eco-responsabile, datorită noilor inițiative ecologice

Clienții avioanelor private acordă o atenție deosebită impactului ecologic al zborurilor lor private. Este o tendință care câștigă teren. Multe companii doresc eficiența avioanelor private, dar fără a înrăutăți situația mediului.

Astfel, atunci când rezervă zboruri de afaceri, companiile sunt atente la consumul de combustibil al aeronavelor pe care doresc să le închirieze. În plus, industria aviatică pune în aplicare inițiative pentru a compensa amprenta de carbon a avioanelor private. Printre acestea se numără SkyCo2 înființat de AEROAFFAIRES. Scopul acestui program este de a compensa amprenta de carbon a zborurilor prin donarea unei sume pentru fiecare zbor unui program de reîmpădurire.

7 – Aviația de afaceri, un sector care atrage start-up-uri cu scopul de a face transportul aerian 100% electric până în 2030

Au apărut noi actori în sectorul aviației: start-up-urile. Scopul lor este să calce pe urmele industriilor auto și energetice. Obiectivul final al acestor mici structuri este de a dezvolta noi sisteme de motoare complet electrice.

Printre acestea se numără jet privé Aliceacesta este un avion privat 100% electric. Lansat de start-up-ul EViation, acest avion privat are o amprentă de carbon zero. În plus, consumul său de electricitate oferă un avantaj clar: costuri de operare mult mai mici. Costul unui zbor de o oră la bordul acestui avion futurist ar fi de 200 de euro. Este suficient pentru a face Very Lights Jets și mai accesibil.

Alice private jet
Credit foto: Cessna Aircraft

8 – Producătorii de aeronave istorice se orientează către avioane de afaceri hibride

Dincolo de mica lume a start-up-urilor, mulți producători de aeronave istorice, precum Embraer și Dassault Aviation, dau tonul pe piața aviației, luându-și la inimă responsabilitatea ecologică. Printre aceștia se numără Airbus, care dezvoltă un avion de linie hibrid.

Apoi, există celebrul producător Gulfstream, care își reproiectează avioanele private pe distanțe lungi cu accent pe reducerea amprentei de carbon. Următorul lor avion, G700, are motoare care consumă mai puțină parafină. În plus, 30% din combustibilul aeronavei este fabricat din biocombustibili. Acesta este primul pas al industriei aviatice către ecologizare. Progresele deja înregistrate confirmă faptul că tendința către responsabilitate ecologică este stabilită pentru 2021.

Progresele realizate de Honeywell în domeniul avionicii din cabina de pilotaj sunt la fel de promițătoare. Dezvoltatorul de instrumente de zbor dezvoltă în prezent sisteme concepute pentru a face zborul mai ecologic. Aceste instrumente de ultimă generație pot optimiza parametrii de zbor precum altitudinea și viteza pentru a reduce consumul de combustibil. Acest ultim sistem de avionică se află la bordul avionului Falcon 6x.

Falcon 6X
Credit foto: Dassault Aviation

9 – O nouă bază de clienți: nevoi în schimbare pentru aviația privată

Tipologia cererilor de zboruri cu jet privat s-a schimbat complet în timpul pandemiei.

Aviația de afaceri a înregistrat o scădere considerabilă a zborurilor de grup și VIP. Înainte de această criză fără precedent, majoritatea zborurilor cu jet privat erau zboruri de grup pentru companii. Sau zboruri ocazionale pentru persoane fizice. Principala cerere din spatele acestor zboruri a fost flexibilitatea, confortul și viteza oferite de un avion privat.

Acum, cererea de zboruri este pentru zboruri diplomatice. Pentru a ajunge în țări cu acces aerian limitat, călătorii apelează la aviația privată. Aviația comercială a oprit zborurile regulate către aceste țări. Astfel, acești clienți apelează la aviația de afaceri nu pentru avioane în special. Ci pentru echipele de experți în transport aerian care își pot duce clienții oriunde doresc să ajungă.

În cele din urmă, aviația de afaceri se ocupă și de vols médicaux în cadrul transportului aerian. Din cauza coronavirusului, aceste zboruri au devenit o caracteristică obișnuită a aviației private.

transport médical
Credit foto: Pixabay

10 – Dezvoltarea transportului aerian de mărfuri câștigă teren în fața transportului maritim

Prețurile transportului maritim de marfă s-au cvadruplat în ultimele luni din cauza unei creșteri considerabile a cererii, potrivit unui articol publicat în L’Usine Nouvelle. În special cu importul de echipamente medicale din China către Europa.

Această creștere a prețurilor nu accelerează oferta transportatorilor navale, în timp ce clienții, în plină criză, au nevoie urgentă de soluții. Astfel, chiar dacă trebuie să plătească mai mult, clienții care utilizează transportul de marfă preferă să folosească transportul aerian. fret aérien permite transportul mărfurilor din celălalt capăt al lumii într-o singură zi prin avions cargo. Acest boom al navlosirii aeriene a fost deosebit de vizibil în plină criză. În special în martie 2020, când întreaga lume solicita măști și materiale medicale.

avion cargo
Credit foto: Pixabay

Experții noștri în aviație sunt la dispoziția dvs. 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână pentru zborul dvs. privat la +33 (0) 1 44 09 91 82. Nu ezitați să vizitați devis en ligne pentru a obține un preț estimativ pentru zborul dvs. privat.