Ați auzit vreodată de „meet and greet „? În acest articol, AEROAFFAIRES vă prezintă acest serviciu care vă simplifică călătoria cu o gamă completă de servicii care vă vor face să uitați de diversele constrângeri asociate călătoriei, cum ar fi așteptarea la vamă, coada la check-in etc., toate aceste etape lungi și obositoare!
Prezentare de tip meet and greet
Pentru unele persoane, sosirea la aeroport este o sursă de anxietate sau o pierdere de timp. Acest lucru poate fi valabil în special pentru vizitatorii străini din cauza diferențelor culturale, a reglementărilor, a limbii etc.
După cum probabil v-ați dat seama, meet and greet este un serviciu VIP personal. Acesta vă oferă o primire profesională în aeroporturi, de unde și traducerea sa în franceză: „rencontrer et saluer”.
Cu alte cuvinte, este un serviciu VIP personal pe care îl puteți cumpăra pentru dumneavoastră. Este disponibil în aeroporturi și FBO.
Mai exact, este un serviciu de top care face tot posibilul pentru a vă oferi soluții personalizate – într-un fel, este ca un serviciu de concierge. Gazdele și hostessele vă întâmpină imediat ce ajungeți la aeroport. Aceștia vă vor însoți la fiecare pas, oferindu-vă o serie de avantaje, cum ar fi trecerea prioritară prin vamă, un portar pentru bagaje, un serviciu prioritar de recuperare a bagajelor etc. soluții care vă fac viața mai ușoară!
La sosire, de exemplu, vă vom asista de la ușa avionului până la șoferul care vă așteaptă afară, pe pistă.
Economisirea timpului
Un agent de la partenerii noștri Meet&Greet se deplasează la aeroportul de sosire al zborului comercial al clientului. El sau ea îi va întâmpina la ieșirea din avion și îi va conduce la o coadă Fast Track pentru a trece prin formalitățile aeroportuare (securitate, recuperarea bagajelor). Pentru VIP Meet & Greet, agentul îi duce într-un lounge privat în timp ce așteaptă taxiul care îi va duce la FBO-ul de plecare al următorului zbor privat, dacă aeronava nu a sosit deja. Agentul îi duce apoi în zona de taxi și se coordonează cu șoferul care îi va duce la FBO-ul de plecare
Acest lucru vă economisește o cantitate considerabilă de timp și vă permite să ajungeți la aeroport cu doar 30 de minute înainte de decolarea aeronavei, în cazul unei plecări.
Astfel, gazdele și hostessele noastre au timp să vă însoțească din sala de check-in până la poarta de îmbarcare, să vă înregistreze mai repede și să vă treacă prin controlul de securitate și de control într-un timp record. Depinde de dvs. să selectați serviciile personalizate care să vă satisfacă nevoile.
Acest serviciu este disponibil în aproape toate aeroporturile (Paris, Beauvais , Nice, Ibiza, Miami etc.) pentru zboruri VIP cu avioane private, pentru pasageri de afaceri sau chiar pentru vols de groupe. De asemenea, este disponibil între aeroporturile comerciale și de afaceri, pentru transferul dvs. de exemplu.
Să luăm exemplul unui om de afaceri american, care călătorește mai întâi la Paris cu un zbor comercial. Odată ajuns pe aeroportul parizian Roissy CDG, acesta trebuie să meargă la Bourget pentru a lua avionul său privat spre Nisa. Pentru a economisi timp și după o călătorie lungă și obositoare, acesta a rezervat un serviciu de primire și preluare la sosirea pe aeroportul Roissy. Acest lucru îi permite să treacă mult mai ușor prin vamă și recuperarea bagajelor, iar apoi să se transfere la Le Bourget fără să își facă griji! Acesta este un serviciu VIP la bord.
Există, de asemenea, întâlniri și întâmpinări ultra VIP. Acestea includ saloane private: salonul 200 la Roissy-Charles de Gaulle și salonul 500 la Orly. Alegând acest serviciu, vă oferiți acces la saloanele oficiale în cea mai mare confidențialitate. Avantajele sunt numeroase:
- Sunteți transferat cu o mașină cu un șofer privat de la piste la saloane
- Un concierge vă va ridica bagajele,
- Controalele de securitate sunt efectuate pentru dvs. în saloane.
- Aceste saloane oficiale de prestigiu sunt dotate cu bar, bufet, TV, conexiune la internet de mare viteză etc.

Exemple de servicii meet and greet
- Primirea pasagerilor de îndată ce ajung la aeroport,
- Ducerea pasagerilor la mașina lor sau la al doilea zbor,
- Ajutarea pasagerilor să își ridice bagajele,
- Asistarea pasagerilor la procedurile vamale și la controalele de securitate obligatorii,
- Organizarea serviciilor de portar și valet,
- Organizarea transportului VIP la hotelul sau vila dvs. cu un șofer privat,
- Colectarea bagajelor de la locul unde vă cazați și înregistrarea acestora la ghișeele companiilor aeriene.
- Servicii la bord
Calitățile stewardeselor de primire și întâmpinare
Gazdele și hostessele sunt recrutate în funcție de criterii specifice acestei profesii. Acestea trebuie să fie capabile să vă prelungească momentul de excelență, fiind discrete, zâmbitoare, primitoare și eficiente. Acestea sunt disponibile la cerere la orice oră din zi sau din noapte, pe tot parcursul anului. Gazdele sunt ghizi în aeroport.
Serviciile meet and greet garantează o experiență ușoară, rapidă și simplificată. Respectând în același timp normele de siguranță în vigoare. Ei se asigură că totul este îngrijit în mod corespunzător. Toate gazdele noastre sunt instruite să vă întâmpine în limba dumneavoastră!
Dacă aveți solicitări speciale, doriți mai multe informații sau o ofertă de preț, experții noștri în zbor de la AEROAFFAIRES vă stau la dispoziție! Nu ezitați să ne contactați pentru a vă organiza zborul. Vom fi încântați să răspundem solicitării dvs. cât mai curând posibil. Ne puteți contacta la numărul de telefon +33144099182, prin e-mail: charter@aeroaffaires.com sau completați formularul dvs devis en ligne pentru a obține o ofertă gratuită!