Anunțat în august 2020 de către constructorul american de avioane Otto Aviation, Celera 500L ar putea fi revoluția secolului XXI! taxi-volants și a mobilității aeriene! Fabricat și testat în ultimii ani, producătorul de aeronave a anunțat în noiembrie 2021 că a finalizat prima fază de testare. Acesta a efectuat un total de 55 de zboruri de testare concludente pentru 51 de ore de zbor. Acest lucru a permis să se tragă primele concluzii cu privire la eficiența Celera 500L. Iată toate informațiile de care aveți nevoie despre această aeronavă, care este pe cale să devină viitorul transportului aerian.

Specificațiile modelului Celera 500L
Acest avion privat de la Otto Aviation are o serie de caracteristici atractive. În primul rând, aeronava are locuri confortabile pentru 6 persoane. Cabina spațioasă este la același nivel cu avioanele de afaceri de dimensiuni similare. În al doilea rând, Celera 500L are o autonomie mare, acoperind până la 8334 km fără escală, cu o viteză maximă de 740 km/h la o altitudine de 15 km. Acest lucru înseamnă că poate face călătorii pe distanțe lungi și poate conecta numeroase orașe și destinații. Și face toate acestea rapid și ușor.
Fazele de testare în zbor ale aeronavei au dat rezultate foarte bune? În special în ceea ce privește aerodinamica aeronavei în general și modul în care se deplasează în aer. Președintele companiei aeronautice americane este optimist în ceea ce privește viitorul dispozitivului său de mobilitate aeriană.
Datele obținute în urma primei faze a zborurilor de testare arată că suntem pe cale să ne atingem obiectivele pentru aeronavă. Nu am putea fi mai încântați să facem acest pas către misiunea noastră de a avea un avion de producție în 2025. Așteptăm cu nerăbdare următoarea fază de dezvoltare, care va duce aeronava la altitudini și viteze mai mari.
A declarat William Otto, CEO al Otto Aviation.

Celera 500L, costuri reduse cu multe avantaje
Celera 500L nu este un avion cu reacție, ci este propulsat de o elice situată chiar în partea din spate a aeronavei, care antrenează un motor cu piston. Acest tip de motor este mai economic decât motoarele cu reacție. Mai mult, în timpul testelor, acest avion a demonstrat că consumă cu aproape 80% mai puțin combustibil decât avioanele de afaceri din aceeași categorie! Este o cifră semnificativă, mai ales că impactul aeronavelor asupra mediului devine din ce în ce mai important. Între drones, d’avions électriques și utilizarea crescândă a biocarburantsindustria aeronautică încearcă din ce în ce mai mult să își limiteze impactul ecologic. Celera 500L subliniază acest aspect.
În plus, aceste economii în ceea ce privește consumul de combustibil al aeronavei reduc considerabil costul orar al unei călătorii cu Celera 500L. De fapt, ar trebui să cheltuiți doar 290 EUR pentru o oră de călătorie, în comparație cu peste 1 860 EUR pentru o călătorie cu un avion privat de dimensiuni similare.
În plus, majoritatea avioanelor private nu oferă aceleași performanțe în ceea ce privește raza de acțiune și autonomia ca Celera 500L. În cele din urmă, dacă există un mare avantaj față de Celera 500L, în afară de costul său foarte scăzut, acesta este spațiul oferit de cabină. De fapt, înălțimea cabinei este de 1,88 m. Aceasta este mai mare decât avioanele de afaceri, cum ar fi King Air 350 sau cel Citation CJ3+ care sunt comparabile cu Celera 500L. Confortul pasagerilor este un criteriu esențial pentru constructorul de aeronave.

Dezvoltarea și perspectivele Celera 500L
Combinând viteza, costurile reduse, impactul redus al emisiilor de carbon și eficiența, Celera 500L are toate atuurile necesare pentru a deveni un lider în transportul aerian. Noul avion taxi, poate! Cel puțin, asta își dorește Otto Aviation. Dacă va intra pe piață, va concura atât cu aviația de afaceri, cât și cu cea comercială.
Deși faza de testare în zbor a fost până acum concludentă, următorul pas pentru producătorul american de aeronave este obținerea certificării din partea FAA (Federal Aviation Administration). Aceasta este organizația responsabilă cu reglementările și controlul aviației civile (în Statele Unite). Ulterior, producătorul american speră să lanseze primul său avion pe piață până în 2025.
În cele din urmă, Otto Aviation nu se oprește aici și planifică alte aeronave, în special un Celera 1000L, care ar fi o versiune cu 20% mai mare decât 500L. Prin urmare, ar transporta mai mulți pasageri.
Și oportunitățile nu lipsesc, pentru că, în afară de dorința de a produce un avion taxi, compania aeronautică se gândește la diverse utilizări pentru aeronavele sale. De exemplu fret aérien de exemplu, prin transformarea sa în avion cargosau pentru servicii militare.
În timp ce așteptați sosirea Celera 500L, experții noștri în aviație sunt la dispoziție 24/7 pentru a vă ajuta să vă rezervați zborul privat la +33 (0) 1 44 09 91 82. Nu ezitați să ne contactați sau să vizitați devis en ligne pentru a vă rezerva zborul cu jet privat.