NU ÎNTÂRZIAȚI SĂ VĂ REZERVAȚI ZBORURILE PENTRU SEZONUL DE VARĂ!

Căutați un avion, un oraș sau o informație…

Lider în închirierea de jeturi private la nivel mondial

Companii aeriene și posibile conexiuni cu aviația de afaceri

Închiriere de avioane private
din 1991

8500
aparate disponibile

35 000
zboruri asigurate

100 000+
pasageri

4,9/5
satisfacția clientului

100%
Compensare carbonică

Când apelați laaviation d’affairesștiți că anumite destinații oferite de avioanele private nu sunt oferite de aviația comercială tradițională. Așadar, ce companii aeriene și conexiuni sunt disponibile pentru aviația de afaceri?

Lignes aériennes et les liaisons possibles en aviation d'affaires
sursa: pixabay

Cele 3 centre aeriene ale Franței

Franța dispune de o rețea aeriană foarte extinsă. Acest lucru se datorează în parte numeroaselor sale aeroporturi. Există trei aeroporturi principale. Primul este Roissy Charles De Gaulle. Aeroportul Paris-Charles-de-Gaulle, cunoscut sub numele de „Roissy-Charles-de-Gaulle”, este un aeroport francez situat în regiunea Île-de-France, la douăzeci și trei de kilometri nord-est de Paris.

Acesta este utilizat în principal pentru zboruri internaționale, dar poate fi folosit și pentru zboruri interne. A fost inaugurat în 1974, în urma unei lupte juridice care a început în 1962.

Al doilea cel mai important aeroport pentru traficul aerian francez este l’aéroport d’Orly.

L’aéroport d’Orly este situat la sud de Paris și este destinat în principal mai degrabă aviației comerciale decât celei de afaceri. Este echipat pentru a gestiona avioane private, dar este ales doar dacă există o legătură cu un avion de linie.

În cele din urmă, ultimul aeroport din Paris care filtrează transferurile aeriene franceze este aeroportul Le Bourget. Paris-Le Bourget este un aeroport dedicat exclusiv aviației de afaceri. Deschis în 1914 și inaugurat în 1919, acesta a fost principalul aeroport civil al capitalei înainte de sosirea l’aéroport d’Orly. A devenit apoi un aeroport exclusiv pentru aviația de afaceri.

Situat la nord de Paris, nu mai puțin de 75 de companii dedicate serviciilor aeronautice își desfășoară activitatea aici. Astăzi, aeroportul este cel mai important aeroport de afaceri din Europa. Este un punct de referință în lumea aviației de afaceri.

Cele două tipuri de aeroporturi

În transportul aerian, există două tipuri de aeroporturi. Primul tip este așa-numitul aeroport tradițional, care permite aterizarea aeronavelor comerciale. Acestea sunt de obicei relativ mari, permițând aterizarea tuturor tipurilor de aeronave. În Franța există 120 de aeroporturi de acest tip.

Pe de altă parte, există aerodromuri și aeroporturi mici. Acestea sunt mult mai utile decât ați putea crede. Acestea asigură legături între unele orașe foarte îndepărtate. Economisesc timp și evită transportul atunci când intervalele orare nu sunt flexibile. Acestea au piste care pot găzdui în principal avioane private.

De exemplu, l’aéroport de Courchevel este foarte frecvent utilizat de aviația privată. Doar avioanele private mici pot ateriza pe pista acestui aeroport, deoarece este situat în munți și, prin urmare, este greu accesibil pentru aeronavele mai mari.

Prin urmare, aceste zone îndepărtate sunt greu accesibile pentru călătorii din întreaga lume, iar aeroporturile mici asigură un flux constant de trafic aerian către aceste destinații.

O nouă bază de clienți

Mai presus de toate, profilul pasagerilor transportați s-a schimbat. Timp de mai mulți ani, filialele Air France au oferit rute la prețuri ridicate, disponibile doar pentru călătorii de afaceri. Prețul era adesea rezultatul costurilor foarte ridicateale locurilorși era exacerbat de utilizarea unor aeronave de mici dimensiuni. Acest lucru s-a schimbat în urmă cu câțiva ani , odată cu aparițiacompaniilor aeriene străine low-cost, precum easyJet, Volotea și Ryanair. Aeronavele mai mari, cu costuri de operare mai mici și o capacitate mai mare de locuri (100-150 de locuri, sau 188 de locuri pentru Ryanair) au redus prețul călătoriilor cu avionul între orașele locale. Mai presus de toate, acesteaau dobândit noi clienți care nu au mai zburat niciodată cu avionul.

Aceștia nu sunt turiști, dardin ce în ce mai mulțituriști își vizitează prietenii și familia. Aceste companii aeriene dețin acum o cotă mare de piață și concurează cu alte mijloace de transport, cum ar fi mașina sau trenul. Astăzi, călătoria la Londres este adesea mai ieftină cu avionul decât cu Eurostar. Cu toate acestea, în mintea consumatorilor, această realitate nu este încă un dat, deoarece călătoria cu avionul a fost întotdeauna considerată un mijloc de transport de lux.

Companiile aeriene

În lista deastăzi a companiilor aeriene, cele mai bune oferte sunt cele ale companiilor low-cost unde biletele de avion sunt mai ieftine. Pe aceste companii aeriene, nu există classe affaires. De cele mai multe ori, clienții au dreptul la un bagaj de cabină și un bagaj de mână , dar nu la bagaj de cală gratuit. În general, acestea nu sunt zboruri directe. Este mai bine să se facă o escală pe zborurile lung-curier pentru a oferi zboruri ieftine. În plus, diverse companii aeriene regulate oferă un program de fidelizare, care vă permite să călătoriți la un cost mai mic. Există, de asemenea, un nou instrument de comparare a zborurilor pentru a vă ajuta să găsiți cea mai bună companie aerianădintre diferitele companii aeriene regulate oferite, tot în vederea reducerii prețurilor.

Franța: o țară centralizată

Franța este o țară guvernată de acțiunile capitalei sale. Țara este foarte centralizată, în special în ceea ce privește transportul. În general, trebuie să treceți prin Paris pentru a ajunge de la A la B.

Cea mai populară rută în Franța este ruta Paris-Nice, deoarece călătoriile pe distanțe lungi reprezintă adesea cel mai mare volum de trafic aerian.

Datorită aviației și a faptului că aceasta este acum mai accesibilă. Acum este posibil ca oamenii să călătorească în orice regiune a Franței fără a fi nevoiți să treacă prin Paris. Cu toate acestea, aeroporturile se află în orașele mari, nu în orașele mici. Aviația privată este responsabilă pentru conectarea orașelor mici, mijlocii și mari.

În concluzie, putem pune la îndoială sistemul. Faptul că totul este centralizat la Paris face ca sistemul francez de transport aerian să fie mult mai complex. Rutele interne ar trebui cu siguranță deschise mai larg, astfel încât rețeaua să fie mai puțin saturată. Scopul este, de asemenea, de a reduce costurile pentru clienți. Se estimează că numărul călătorilor cu avionul se va dubla în următorii ani, deci trebuie să anticipăm această problemă.

AEROAFFAIRES și echipa sa de experți vă stau la dispoziție 24/7, așa că rezervați-vă acum următorul zbor. Echipa noastră vă stă la dispoziție la telefon: +33 1 44 09 91 82 sau prin e-mail: charter@aeroaffaires.com. De asemenea, vă puteți face devis en ligne pentru a obține o estimare de preț pentru zborul dvs. privat.