NU ÎNTÂRZIAȚI SĂ VĂ REZERVAȚI ZBORURILE PENTRU SEZONUL DE VARĂ!

Căutați un avion, un oraș sau o informație…

Lider în închirierea de jeturi private la nivel mondial

Coronavirus: cum se adaptează aviația de afaceri?

Închiriere de avioane private
din 1991

8500
aparate disponibile

35 000
zboruri asigurate

100 000+
pasageri

4,9/5
satisfacția clientului

100%
Compensare carbonică

Epidemia de coronavirus covid-19 are un impact considerabil asupra traficului aerian mondial. Companiile aeriene comerciale s-au blocat și se confruntă cu o criză fără precedent. Aviația de afaceri a fost, de asemenea, afectată, dar s-a adaptat pentru a-și continua operațiunile.

jet d’affaires: cel mai bun mod de a vă proteja

Avioanele de linie cu spații închise și terminalele de aeroport aglomerate trebuie evitate în timpul epidemiei. Avioanele private au devenit soluția ideală pentru a călători în deplină siguranță.
Companiile aeriene cu jeturi de afaceri și terminalele private au adoptat toate noi măsuri de igienă, astfel încât să poată continua să transporte pasageri în siguranță. De asemenea, personalul a fost instruit să recunoască simptomele și să știe cum să reacționeze.
În plus, având în vedere că toate companiile aeriene și-au încetat activitatea pe rutele lor comerciale, aviația de afaceri pare să devină ultima opțiune posibilă pentru călătoriile cu avionul.

Actorii din aviația de afaceri și-au adaptat activitățile

Epidemia de coronavirus covid-19 arată rolul important pe care îl pot juca avioanele private în situații de criză. Toți cei implicați în aviația de afaceri s-au mobilizat pentru a ajuta în lupta împotriva pandemiei.
Avioanele private cu uși mari pot fi transformate în ambulanțe aeriene pentru transportul pacienților. Piaggio P180 Avanti , de exemplu, a efectuat de la începutul crizei un număr mare de zboruri de evacuare medicală în Franța și în Europa.
Avioanele private sunt, de asemenea, o soluție pentru persoanele blocate în străinătate din cauza închiderii frontierelor și a reducerii zborurilor regulate. AEROAFFAIRES a contribuit la repatrierea cetățenilor blocați în Mauritius și Saint-Barthélemy.
În sfârșit, zborurile personalizate permit transportul rapid și cât mai aproape de destinație al echipamentelor medicale. În timp ce companiile internaționale de transport de marfă operează în principal zboruri regulate către marile centre de transport de marfă, aviația la comandă permite transportul mărfurilor către aeroporturi regionale mici.
Unele avioane private cu uși de marfă au fost echipate pentru a transporta echipamente medicale. De exemplu, AEROAFFAIRES a transportat ambulanțe din India.

Anulări parțial compensate de noi rezervări

La sfârșitul lunii februarie și începutul lunii martie s-a înregistrat o creștere puternică a numărului de rezervări. Acest lucru s-a datorat în principal cererilor de repatriere de urgență într-un moment în care țările din întreaga lume își închideau frontierele.
Cererea pentru vols sanitaires sau rapatriement sanitaire este, de asemenea, în creștere. Închirierea de avioane medicale permite ca anumite spitale să fie lipsite de personal. Cererea de avioane cargo este, de asemenea, foarte mare. Țările din întreaga lume trimit echipamente medicale. Nevoia de transport de fret pe calea aerului nu a fost niciodată mai mare.

De asemenea, asistăm la apariția unei noi clientele, care nu a mai zburat niciodată cu un avion privat. Richard Zaher, director general al unei companii americane de avioane private, spune: „Clienții noștri cei mai fideli călătoresc cu avionul privat ca de obicei. Cu toate acestea, observăm un aflux de clienți, dintre care majoritatea nu au mai zburat niciodată cu un avion de afaceri. În aceste vremuri tulburi și nesigure, mulți sunt pregătiți să plătească mai mult pentru a ocoli aeroporturile comerciale.

CEO-ul explică faptul că există doi factori de bază în spatele acestei compensații. Primul este teama clienților de condițiile de zbor pe rutele comerciale, optând în schimb pentru zboruri private departe de aglomerație. Al doilea factor provine de la pasagerii aflați în situații de urgență și se referă la zborurile de repatriere.


Cu toate acestea, sectorul se confruntă, de asemenea, cu o mulțime de anulări. Multe companii și-au anulat călătoriile de afaceri. Turiștii bogați și-au anulat vacanțele. Iar echipele sportive care trebuiau să călătorească pentru meciuri au trebuit, de asemenea, să renunțe la ele.

Location Pilatus PC24 EVASAN Médical Air Ambulance
Photo credit: Pilatus

Modificarea normelor face dificilă planificarea zborurilor

Statele, autoritățile de reglementare a transportului aerian și aeroporturile își modifică periodic normele. Este mai dificil decât de obicei să se obțină autorizații de zbor pentru brokerii aerieni.
În plus, normele variază de la țară la țară. De exemplu, unele țări europene, precum Bulgaria și Elveția, interzic accesul pasagerilor care sosesc din Franța.
În general, pentru a putea călători cu un avion privat, trebuie să puteți dovedi că aveți reședința principală la destinație, că nu sunteți contaminat cu covid-19 sau că aveți o autorizație specială, cum ar fi cea de medic.

Aeroporturi închise, dar încă disponibile

Multe aeroporturi au decis să își închidă porțile și să interzică traficul comercial ca măsură de precauție. Cu toate acestea, majoritatea aeroporturilor sunt încă disponibile pentru zboruri care implică transportul medical al pacienților sau transportul de mărfuri.
Aeroportul Paris-Orly, unul dintre plus grands aéroports d’Europe, este acum închis pentru pasageri, dar continuă să primească avioane private pentru transferul pacienților. Aeroportul Paris-Vatra devenit un nod central pentru transportul de marfă de la începutul crizei. Duminică, 19 aprilie, acesta a primit cel mai mare avion de marfă din lume,Antonov An-225. Această aeronavă, închiriată de o companie privată, a adus peste 150 de tone de echipamente medicale, inclusiv 8 milioane de măști. Participarea la logistica transport du vaccin contre le coronavirus este, de asemenea, una dintre provocările cu care se confruntă aeroporturile în prezent.

Aviația de afaceri își va reveni după epidemie

Ca toate sectoarele, aviația de afaceri a fost afectată de această pandemie. După cum explică dl Tang, director general al unei companii de avioane private cu sediul în Hong Kong, există o temere generală: „Pe măsură ce tot mai multe țări își închid frontierele, va fi din ce în ce mai dificil să folosești avioane, chiar și avioane private”, se teme el.

Cu toate acestea, acest sector a reușit să se adapteze și joacă acum un rol major în eforturile de stopare a coronavirusului covid-19. Flexibilitatea sectorului zborurilor personalizate îi va permite să își revină după criză. Avioanele private vor contribui la redresarea activității economice mondiale. Întreprinderile și directorii executivi vor trebui să călătorească mai mult decât înainte de criză. Iar avioanele private vor fi mai mult ca oricând o soluție pentru deplasarea în siguranță.