Descriere de ANTONOV AN-225
Doriți să închiriați cel mai mare’avion-cargo din lume? Ați ajuns la locul potrivit:Antonov An-225: gigantul cerului. Care sunt misiunile sale? Mai existăAntonov AN-225 în ciuda conflictului ruso-ucrainean? AEROAFFAIRES vă oferă toate informațiile de care aveți nevoie despre acest avion legendar, adulat în întreaga lume de pasionații de aviație.
Ce esteAntonov AN-225?
Antonov An-225 este o aeronavă de transport de marfă proiectată de producătorul ucrainean de aeronave Antonov. Este o aeronavă sovietică de transport cu corp lat care a intrat în serviciu în 1988, după zborul inaugural. A devenit un mit pentru pasionații de aviație și producătorii de aeronave. Poreclit Mriya, „vis” în ucraineană, sau Cosac de către NATO, An-225 este un model unic și neobișnuit în lumea aeronauticii. Este cel mai mare avion construit vreodată, atât cargo, cât și de pasageri. De asemenea, este singurul care este echipat cu șase motoare turboreactoare, un pionierat în multe privințe.

Antonov An-225: Hercule al forțelor aeriene
Acesta este cel mai mare avion din lume în ceea ce privește greutatea maximă la decolare și lungimea. Inițial, a fost dezvoltat pentru a transporta naveta spațială sovietică Buran, dar după ce programul spațial a fost oprit, a fost transformat într-un uriaș avion de marfă grea (jumbo jet).
An-225 este primul jumbo jet capabil să transporte până la 250 de tone pe o distanță cuprinsă între 4 000 și 14 000 km, în funcție de încărcătură.
Acest avion este utilizat pentru fret și nu pentru zboruri comerciale. Efectuează zboruri lung-curier și mediu-curier. Această aeronavă are o capacitate de încărcare excepțională (sarcina utilă). Are o cală de marfă de aproximativ 1 300 de metri pătrați, ceea ce îi permite să transporte încărcături grele și voluminoase, cum ar fi echipamente industriale, generatoare, sateliți sau chiar alte aeronave. Capacitatea sa maximă de încărcare este de aproximativ 250 de tone.
Cu el, zborul cu tot felul de încărcături de dimensiuni impresionante era acum posibil!
An-225 este închiriat pentru transporturi strategice, cum ar fi transportul aerian al stâlpilor turbinelor eoliene. Dar este utilizat în principal ca avion militar pentru a transporta echipamente militare motorizate (tancuri, elicoptere).
Prima sa misiune a fost transferul navetei spațiale rusești Buran, de 62 de tone, pe care a transportat-o prinsă pe spatele cabinei sale. Cu această navetă și-a făcut prima apariție la Paris Air Show în 1989.
Dimensiunile fuselajului acestui avion sunt, de asemenea, uluitoare, diferențiindu-l de alte aeronave. An-225 măsoară :
-
- 88 de metri lungime
- 18 metri înălțime
- 89 de metri anvergura aripilor.
La acest ultim punct, aeronava ocupă locul al treilea în lume, după Stratolaunch și H-4 Hercules. Același lucru este valabil și pentru sarcina utilă a aeronavei:
-
- 43,32 metri lungime
- 6,4 metri lățime
- 4,4 metri înălțime.
Greutatea sa maximă la decolare este de aproximativ 640 de tone, ceea ce îl face un adevărat gigant al aerului. Este propulsat de șase motoare turboreactoare, care îi conferă o viteză maximă de croazieră de aproximativ 850 km/h.

IstoriaAntonov An-225, cel mai mare avion cargo din lume
An-225 a fost construit inițial pentru a înlocuiAn-124, predecesorul său în producția de serie, devenind astfel cel mai lung și mai greu avion din lume aflat în serviciu.
Dezvoltat în doar 4 ani, din 1984 până în 1988, prima dată când a zburat pe cer, a doborât peste o sută de recorduri mondiale, inclusiv greutatea maximă la decolare și cea mai mare altitudine atinsă cu o încărcătură grea.
Cu toate acestea, prăbușirea URSS în 1991 a pus frână carierei An-225 până în 2001. Din acel an, a fost operat din nou de compania aeriană ucraineană Antonov Airlines până în 2022, când a fost distrus în timpul conflictului ruso-ucrainean.
În 2009, a suferit o serie de operațiuni pentru a rămâne operațional pentru mai mult timp.
În 2016, s-a vorbit despre finalizarea celui de-al doilea model și relansarea producției în linie de asamblare cu producătorul chinez AICC. Până în prezent, însă, există un singur exemplar.
În 2011, Franța și Mali vor utilizaAntonov An-225 pentru operațiuni militare (transport de echipamente și trupe). Japonia îl va utiliza, de asemenea, pentru misiuni umanitare.
Recent, serviciile sale au fost utilizate în cadrul epidemiei Covid-19. Avionul a aterizat pe aeroportul Châlons-Vatry pentru a livra o rezervă de măști din China în Franța.
În primăvara anului 2020, el va fi utilizat de guvernul din Quebec pentru a furniza echipamente medicale în vederea combaterii pandemiei.
Acest avion unic este un simbol alingineriei aeronautice și al capacității de transport excepționale. Este adesea remarcată atunci când aterizează pe aeroporturile din întreaga lume datorită dimensiunilor sale impresionante. Antonov An-225 rămâne o realizare notabilă în domeniul aviației și continuă să fascineze pasionații de aviație din întreaga lume.
Diverse anecdote despre An-225
În China, An-225 are propriul său loc pe pista Aeroportului Internațional Tianjin Binhai.
Aeronava apare în jocuri video precum Battlefield: Bad Company 2 și Fire Department 3.
Ce s-a întâmplat cuAntonov An-225?
La sfârșitul lunii februarie 2022, în timpul luptelor dintre Rusia și Ucraina, rușii au distrus complet aeronava AN-225. Acest lucru a fost anunțat de jurnaliștii din întreaga lume. Această veste a marcat sfârșitul și moartea Herculesului cerului și i-a întristat pe numeroșii fani ai acestei aeronave legendare din întreaga lume.
Închiriați un An-25 cu AEROAFFAIRES:
Aveți de transportat unvolum mare de mărfuri? Contactați AEROAFFAIRES, care este specializată în zboruri cargo. Echipa sa de experți vă va putea sfătui să închiriați aeronava cea mai potrivită pentru nevoile dumneavoastră.
Disponibili 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, experții noștri vă vor ajuta cu toate cererile dvs. urgente și vor găsi soluții la cele mai bune tarife, la fel ca un expeditor de mărfuri.
Trimiteți-ne oricând solicitarea dvs. pe formularul nostru devis en ligne.
De asemenea, ne puteți contacta prin telefon la +33 (0)1 44 09 91 82 sau prin e-mail la adresa info@aeroaffaires.com
Aveți nevoie de o estimare a prețului?
Cerere devizCaracteristici comerciale ale ANTONOV AN-225
An-225 a efectuat un zbor important pentru guvernul din Quebec în 2020, ca parte a epidemiei Covid-19. Descărcarea a durat opt ore. Aceasta a fost efectuată cu ajutorul unui pod rulant instalat în cală.
An-225 are 32 de roți.
Estimati zborul dumneavoastră online și primiți oferta pe email.
Caracteristici tehnice ale ANTONOV AN-225
Aparat
- Constructor ANTONOV
- Model AN-225
- Categorie Avioane cargo
Informații practice
- Piloți 2
- Personal de bord Nu
- Volumul compartimentului pentru bagaje 1200 m³
Cabina
- Înălțimea cabinei 3,5 m
- Lățimea cabinei 6,4 m
Performanțe
- Viteză de croazieră 850 km/h
- Autonomie 14 000 km
Preț
- Preț de închiriere 27 300 €/ora
- Preț de achiziție 250 000 000 €
Descoperiți comparatorul nostru online
AEROAFFAIRES în cifre
Închiriere de avioane private
din 1991
8500
aparate disponibile
35 000
zboruri asigurate
100 000+
pasageri
4,9/5
satisfacția clientului
100%
Compensare carbonică
Domeniu de acțiune al ANTONOV AN-225
Mută punctul central pe hartă în funcție de poziția ta de plecare.
Avantaje cheie ale ANTONOV AN-225
- Cala sa de marfă are aproximativ 43 de metri lungime, 6,5 metri lățime și 4,5 metri înălțime. Poate găzdui 1200 de metri cubi de marfă. Macaraua sa internă poate ridica greutăți de până la 30 de tone.
- An-225 poate transporta până la 250 de tone de marfă pe zboruri pe distanțe scurte și medii.

Aveți nevoie de o estimare a prețului?
Cerere devizO întrebare? Contactați echipa noastră

Isabelle CLERC
CEO AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC
Fondator AEROAFFAIRES
Experții noștri aerieni rămân la dispoziția dumneavoastră pentru a vă ajuta la fiecare etapă a rezervării dumneavoastră.