Bell 429: introducere
Bell 429: un elicopter bimotor fiabil, proiectat pentru a îndeplini cele mai exigente cerințe
În tradiția elicopterelor profesionale proiectate de Bell, elicopterul Bell 429 se distinge prin ingineria sa de precizie și prin marea sa versatilitate. Elicopter ușor, bimotor, acesta a fost proiectat pentru a opera atât în zone urbane dense, cât și în medii izolate, cu instrumente calibrate pentru zboruri IFR.
Cabina sa spațioasă, ușile largi și sistemul de avionică intuitiv îl fac o alegere populară în rândul piloților și piloților de toate nivelurile transports privésși services médicaux d’urgenceși autorități publice deopotrivă.
La fel ca Bell 407 sau Bell 505, 429 continuă tradiția de fiabilitate și expertiză tehnică a mărcii, cu o atenție deosebită acordată confortului pasagerilor și flexibilității operaționale a echipajului.
Aveți nevoie de o estimare a prețului?
Cerere devizCaracteristici comerciale ale Bell 429
Aeronava Bell 429 a fost proiectată pentru operațiuni solicitante: transport VIP, zboruri medicale sau misiuni guvernamentale. Datorită razei sale de acțiune generoase, cabinei modulare și trenului de aterizare retractabil opțional, se poate adapta la o mare varietate de medii, chiar și atunci când operează în condiții restricționate.
Viteza sa de croazieră susținută înseamnă că poate ajunge rapid la heliporturi urbane, iahturi sau podgorii.
Interiorul poate fi personalizat cu scaune club pentru o ambianță confortabilă.
Conceput pentru misiuni complexe, avionul Bell 429 oferă o combinație rară de performanță tehnică ridicată, confort în cabină și adaptabilitate operațională. Datorită celor două motoare Pratt & Whitney și sistemului avionic BasiX-Pro™ (a doua generație), avionul îndeplinește cele mai stricte standarde pentru zborurile IFR, apropierile complexe și siguranța la bord.
Cabina sa de 5,78 m³ este complet modulară: versiune VIP cu scaune club, configurație MEDEVAC cu targă sau configurație specifică pentru transportul instituțional. Ușile cu trapă dublă, spațiul de încărcare generos și accesul direct facilitează operațiunile, chiar și în caz de urgență. În versiunea Designer Series, finisajele interioare pot fi personalizate în cinci palete coordonate, cu un nivel de detaliu specific transportului de prestigiu.
Trenul de rulare retractabil (opțional) îmbunătățește portanța în zbor și permite manevre precise la sol, în special pe heliporturi mici sau iahturi.
În sfârșit, capacitatea sa de încărcare (până la 1 367 kg în configurație cu greutate brută mărită) și autonomia de 761 km oferă o libertate reală de acțiune în alegerea rutelor sau a destinațiilor.
Estimati zborul dumneavoastră online și primiți oferta pe email.
Caracteristici tehnice ale Bell 429
Aparat
- Constructor BELL
- Model Bell 429
- Categorie elicoptere
- Începerea producției 2009
Dimensiuni
- Lungime 13.1 m
- Înălțime 4.4 m
- Deschidere 13.1 m
Informații practice
- Piloți 2
- Personal de bord Nu
- Scaune 8
- Volumul compartimentului pentru bagaje 2.1 m³
- Toaletă non
Cabina
- Înălțimea cabinei 1.3 m
- Lățimea cabinei 1.4 m
- Lungime cabină 2.9 m
Performanțe
- Motorizare 2 moteurs PW207D1 de Pratt & Whitney
- Viteză de croazieră 248 km/h
- Viteză maximă 287 km/h
- Autonomie 761 km
- Altitudine maximă de zbor 6096 m
Preț
- Preț de achiziție 7 250 000 €
Descoperiți comparatorul nostru online
AEROAFFAIRES în cifre
Închiriere de avioane private
din 1991
8500
aparate disponibile
35 000
zboruri asigurate
100 000+
pasageri
4,9/5
satisfacția clientului
100%
Compensare carbonică
Domeniu de acțiune al Bell 429
Mută punctul central pe hartă în funcție de poziția ta de plecare.
Avantaje cheie ale Bell 429
- O cabină spațioasă și modulară: Bell 429 are una dintre cele mai mari cabine din categoria sa, cu 5,78 m³ de spațiu interior continuu, inclusiv un compartiment spate de 2,1 m³. Acest design valorifică la maximum fiecare centimetru disponibil: scaune club pentru configurații VIP, targă în versiunea MEDEVAC, depozite integrate și console multifuncționale. Accesul se face prin unele dintre cele mai largi uși cu cocă dublă de pe piață, facilitând încărcarea pasagerilor sau a echipamentelor, fără contorsiuni sau compromisuri.
- Confort la bord și finisaje personalizabile: în versiunea sa Designer Series, Bell 429 oferă finisaje de top: piele integrală, pardoseală din lemn masiv, ornamente din metal periat, iluminare indirectă și porturi USB integrate. Există posibilitatea de a alege între ambianțe sobre sau contrastante pentru a se potrivi imaginii companiei sau nevoilor personale. Confortul acustic a fost, de asemenea, studiat: pasagerii se bucură de un zbor lin, liniștit și regulat, cu niveluri scăzute de vibrații.
- Sistemul avionic inteligent BasiX-Pro™: Cockpit-ul încorporează suita BasiX-Pro™ de generația a 2-a, concepută special pentru elicoptere bimotor. Afișaje intuitive, date critice vizibile dintr-o privire, compatibilitate cu operațiunile IFR și asistență de zbor complexă automată (GA/CPL). Bell 429 este capabil să reacționeze în caz de dezorientare a pilotului, cu o revenire automată la stabilitate, menținerea atitudinii și cuplarea instantanee a zborului. Siguranță sporită, pentru operațiuni fără marjă de eroare.
- Performanțe ridicate, chiar și în medii constrânse: Bell 429 își menține performanțele chiar și în condiții dificile: altitudine ridicată, temperaturi ridicate, heliporturi reduse. Datorită celor două motoare PW-207D1, capacitatea sa de a ateriza pe iahturi sau acoperișuri de clădiri este menținută fără nicio pierdere de stabilitate. Greutatea sa brută internă crescută (până la 3 402 kg) înseamnă că poate transporta o sarcină utilă mai mare, fără a sacrifica viteza sau autonomia. Trenul de aterizare retractabil, disponibil opțional, reduce rezistența în zbor și permite manevre mai ușoare la sol.
- Versatilitate operațională: Bell 429 este una dintre puținele aeronave care poate satisface nevoile unei echipe de conducere în mișcare, precum și pe cele ale unui transport medical de urgență sau cerințele unui sediu aflat în misiune diplomatică. Configurația sa bimotor îi permite accesul în zone restricționate care sunt interzise avioanelor monomotor. Este certificat pentru zbor de noapte și pentru apropieri complexe, inclusiv pe pante. Pe scurt: un elicopter de lucru extrem de fiabil care poate fi configurat ca un instrument strategic, un spațiu confidențial în zbor sau un vehicul de proiecție rapidă.

Aveți nevoie de o estimare a prețului?
Cerere devizO întrebare? Contactați echipa noastră

Isabelle CLERC
CEO AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC
Fondator AEROAFFAIRES
Experții noștri aerieni rămân la dispoziția dumneavoastră pentru a vă ajuta la fiecare etapă a rezervării dumneavoastră.
Mergi mai departe
Bell 429 un pic de istorie
Dezvoltarea modelului Bell 429 dezvoltarea Bell 427 a început în anii 2000, pe fondul unei cereri puternice pentru un elicopter ușor, bimotor, certificat pentru zbor IFR și capabil să îndeplinească cele mai stricte standarde de siguranță civilă și de sănătate.
La acea vreme, Bell colabora cu Korea Aerospace Industries (KAI) pentru a proiecta o celulă mai spațioasă decât cea a Bell 427, încorporând în același timp tehnologii de zbor avansate și o modularitate nemaiîntâlnită până atunci în această categorie.
Aeronava a efectuat zborul inaugural în 2007. A fost certificată doi ani mai târziu, în iulie 2009, de FAA, Transport Canada și EASA. Bell 429 s-a impus rapid ca o soluție robustă, adoptată de o gamă largă de operatori: clinici private, forțe de poliție, ministere, companii regionale de transport aerian și servicii de concierge de nivel înalt.
În 2011, a fost introdusă o versiune cu greutate brută mărită (IGW), ridicând limita la 3 402 kg. Această evoluție sporește și mai mult versatilitatea aeronavei, care poate transporta acum o sarcină utilă mai mare fără niciun impact asupra performanței sau autonomiei sale.
În prezent, Bell 429 este în serviciu în peste 40 de țări. Alături de Bell 407 și Bell 505, el reprezintă hotărârea producătorului american de a oferi elicoptere fiabile și adaptabile, capabile să opereze în medii la fel de exigente ca lumea medicală, operațiunile guvernamentale sau transportul privat de înaltă clasă.