Ofertele noastre de muncă AEROAFFAIRES

Închiriere de avioane private
din 1991

8500
aparate disponibile

35 000
zboruri asigurate

100 000+
pasageri

4,9/5
satisfacția clientului

100%
Compensare carbonică

AEROAFFAIRES este în căutare de noi talente! Pe această pagină veți găsi ofertele noastre actuale de locuri de muncă.

Aflați despre toate posturile noastre vacante actuale:

Unde îmi pot trimite candidatura?

La AEROAFFAIRES puteți contacta departamentul de recrutare la: hr@aeroaffaires.com

Cât timp durează răspunsul laAEROAFFAIRES?

Odată ce am primit candidatura dvs., departamentul de recrutare studiază profilurile. Ne propunem să vă răspundem în termen de o săptămână! Dacă este necesar, nu ezitați să ne contactați din nou.

De ce să aplicați la AEROAFFAIRES?

AEROAFFAIRES este o echipă mică, dinamică și veselă. Vocea ta este auzită și ideile tale sunt apreciate, indiferent de poziția ta. Alăturându-te AEROAFFAIRES nu numai că îți asiguri că te vei integra bine în echipă, dar și că vei face parte dintr-o companie plină de ambiții și proiecte!

AEROAFFAIRES 13

Introducere

Din 1991, organizăm zboruri cu avioane și elicoptere private în întreaga lume, cu un singur obiectiv: să oferim fiecărui client asistență riguroasă și personalizată, fără a face compromisuri în materie de confort, securitate sau confidențialitate.

La AEROAFFAIRES, fiecare misiune este personalizată, fie că este vorba de un zbor internațional de afaceri, un transfer cu elicopterul sau un zbor medical. Rețeaua noastră cuprinde mai mult de 20 000 de aeronave disponibile pentru închiriere, cu o echipă dedicată fiecărui client, de la prima solicitare până la aterizare.

Într-o industrie care se schimbă rapid, ne adaptăm constant modelul pentru a răspunde noilor așteptări, noilor generații de clienți și noilor tehnologii.
Ne străduim să facem aviația privată mai accesibilă, mai ușor de înțeles și mai fluidă, fără a compromite angajamentul nostru față de servicii.

Ambiția noastră: să facem ca transportul aerian personalizat să fie la fel de ușor de rezervat ca un taxi de înaltă clasă.
Misiunea noastră: să deschidem cerul pentru cei care au nevoie de el, prin simplificarea accesului la călătorii aeriene rapide, flexibile și sigure.

Location de jet privé : Isabelle Clerc surveillante sortie avion.
Isabelle Clerc (CEO) și tatăl său (fondator)
François-Xavier Clerc

Un mediu de lucru clar și stimulativ

Birourile noastre sunt situate în Strasbourg Saint-Denis, cu vedere la Arc, într-un spațiu luminos și funcțional de 100 m².
Echipa lucrează la posturi de lucru în spațiu deschis, cu cabine telefonice (zone de concentrare) disponibile, o sală de ședințe pentru colaborarea cu furnizorii noștri de servicii externe și o mică bucătărie cu zonă de canapele și televizor pentru pauzele de prânz.

Aeroaffaires workplace8

Funcționăm într-un mod colaborativ, cu un puternic spirit antreprenorial și o cultură a responsabilizării.
Fiecare contribuie cu ideile sale, le testează, le îmbunătățește și ajută structura să evolueze. Proactivitatea și creativitatea nu sunt doar încurajate, ci și apreciate!

Ce căutăm

Căutăm persoane care sunt angajate, de încredere și capabile să preia inițiativa.
Mai presus de toate, căutăm persoane care se simt în largul lor cu o abordare high-end a serviciilor pentru clienți, cărora le place să lucreze în medii solicitante și care doresc să contribuie activ la transformarea unui întreg sector.

Pozițiile pe care le avem deschise se referă în principal la :

  • profiluri de vânzări
  • manageri de comunicare sau de marketing.

Dar mai mult decât un simplu loc de muncă, construim o echipă.

AEROAFFAIRES équipe

O întrebare? Contactați echipa noastră

Isabelle Clerc, nouvelle CEO AEROAFFAIRES

Isabelle CLERC

CEO AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC, Fondateur AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC

Fondator AEROAFFAIRES

Experții noștri aerieni rămân la dispoziția dumneavoastră pentru a vă ajuta la fiecare etapă a rezervării dumneavoastră.