NU ÎNTÂRZIAȚI SĂ VĂ REZERVAȚI ZBORURILE PENTRU SEZONUL DE VARĂ!

Căutați un avion, un oraș sau o informație…

Lider în închirierea de jeturi private la nivel mondial

Sloturi pentru aviație și aviație de afaceri

Închiriere de avioane private
din 1991

8500
aparate disponibile

35 000
zboruri asigurate

100 000+
pasageri

4,9/5
satisfacția clientului

100%
Compensare carbonică

Atunci când vă organizați zborul, este posibil să auziți despre sloturi, fără să știți ce sunt acestea. În acest articol, AEROAFFAIRES explică ce este un slot și importanța sa.

Ce este un slot?

Foarte simplu, un slot este un interval de timp acordat unei companii aeriene pentru aterizarea sau decolarea aeronavei sale pe un anumit aeroport. Este foarte important deoarece permite reglementarea și coordonarea traficului aerian. Acesta servește la optimizarea fluxurilor de trafic aerian.

Cum se organizează un slot?

De îndată ce ați întocmit contractul care conține preferințele dvs. orare, rolul nostru în calitate de broker aerian va fi acela de a depune cereri la autoritățile competente și la compania aeriană pentru a obține intervalul orar care se potrivește cel mai bine cerințelor dvs. În majoritatea cazurilor, este posibil să se obțină programul dorit, cu excepția cazului în care aeroportul nu are disponibilitate pe programul dorit, ceea ce este rar. Aceasta din urmă este mai probabil să se întâmple în plin sezon. La aeroporturile populare pentru aviația privată, cum ar fi Mykonos sau Figari în timpul verii, este preferabil să se anticipeze cererea și să se facă rezervări cât mai devreme posibil. Slot-ul este un instrument esențial pentru asigurarea desfășurării fără probleme a zborului, deoarece permite aeroportului să confirme că se va ocupa de zbor. Un zbor nu poate avea loc fără obținerea în prealabil a unui slot.

Rolul nostru este să vă sfătuim și să vă sugerăm un aeroport care oferă cea mai mare flexibilitate, cât mai aproape de destinația dumneavoastră.

Vă rugăm să rețineți că anumiți factori pot afecta punctualitatea slotului, cum ar fi conditions météorologiques sau chiar greve.

Sloturile nu pot fi cumpărate sau vândute. Acest lucru este complet ilegal, deoarece un slot este considerat un „bun comun” în Uniunea Europeană. În fiecare țară, sloturile sunt alocate de un coordonator. În Franța, COHOR (association pour la coordination des horaires) reunește principalele companii aeriene și aeroporturi.

Sloturile, sufletul războiului

Sloturile sunt rare în raport cu numărul de actori de pe piața transportului aerian. Numărul de sloturi depinde de o serie de criterii, cum ar fi capacitatea aeroportului, constrângerile de mediu și numărul de piste. Astfel, la unele aeroporturi este ușor să găsești un slot disponibil, în timp ce la alte aeroporturi saturate este mult mai greu să obții unul. Sloturile sunt de o importanță vitală pentru sănătatea economică a unei companii aeriene. Zborurile sunt mai mult sau mai puțin atractive pentru pasageri în funcție de sloturile disponibile. Companiile aeriene își păstrează sloturile de la un sezon la altul, cu condiția să le fi utilizat în proporție de 80%, ceea ce le determină uneori să ia decizii contraproductive, cum ar fi să zboare cu aeronavele goale pentru a nu pierde sloturile. În cazul în care un aeroport mai dispune de sloturi care nu sunt utilizate de companiile aeriene existente, acestea sunt redistribuite și alocate altor companii aeriene care operează pe aeroport sau noilor companii aeriene care doresc să își dezvolte activitățile pe aeroport.

În mod oficial, la l’aéroport La Guardia din New York, la începutul anilor 2000, a fost organizată o loterie pentru alocarea sloturilor și evitarea oricărui fel de favoritism.

Exemple de aeroporturi cu sloturi speciale

L’altiport de Courchevel accesibil anumitor avioane private, are sloturi speciale. Condițiile de acces sunt foarte stricte. Aerodromul nu este certificat pentru zboruri de noapte, iar mișcările de zbor sunt limitate la anumite momente ale zilei. Pista este foarte scurtă și permite aterizarea doar a două aeronave certificate pentru transportul public Vulcanair Aviator TP 600 și Vulcanair P68 Turbo Commander.

Altiport de Courchevel
Credit photo : Twitter – Courchevel Officiel

Aeroportul Londres City din Anglia este dedicat în întregime aviației de afaceri. Acesta este situat pe o insulă artificială în râul Tamisa. Din motive de poluare fonică, zborurile sunt permise numai în timpul săptămânii între orele 6.30 și 21.30, sâmbăta între orele 6.30 și 12.30 și duminica între orele 12.30 și 16.30.

Aeroportul din Saint-Tropez La Môle aeroport are, de asemenea, un terminal dedicat aviației private. Aceasta este limitată, deoarece mai mulți factori externi, cum ar fi mărimea norilor, căldura sau condițiile de vânt, trebuie luați în considerare deoarece pot limita capacitatea de a acționa la fața locului. În special, este recomandabil să decolați sau să aterizați dimineața sau la sfârșitul zilei. Orele care trebuie evitate sunt între 12:00 și 17:00, deoarece în acest interval de timp restricțiile sunt cel mai probabil aplicate.

AEROAFFAIRES vă oferă toate informațiile de care aveți nevoie pentru a călători spre destinație cu liniște. În calitate de broker aerian, facem tot posibilul pentru a vă satisface toate nevoile. Experții noștri în aviație vă stau la dispoziție 7 zile pe săptămână. Contactați-ne acum pe +33144099182, prin e-mail : charter@aeroaffaires.com sau faceți dvs devis en ligne pentru a obține o ofertă pentru călătoria dvs. chiar acum.