TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE AAEROAFFAIRES
ARTICOLUL 1: EFECTUL CONTRACTULUI
Diferitele dispoziții ale prezentului contract de „mandat charter”, prin care clientul mandatează AEROAFFAIRES să îi rezerve o aeronavă, intră în vigoare în momentul rezervării prin e-mail sau telefon din partea clientului charter. Faptul că clientul nu semnează sau nu returnează contractul nu constituie o lipsă de consimțământ.
Confirmarea finală a aeronavei cu compania aleasă se poate face numai după ce contractul semnat a fost primit prin returnarea e-mailului. Orice întârziere în trimiterea contractului semnat nu poate fi reținută împotriva AEROAFFAIRES în cazul în care aeronava nu este disponibilă în momentul primirii acestuia, care confirmă rezervarea fermă a aeronavei.
– Orice anulare după confirmarea scrisă a rezervării prin e-mail sau telefon va atrage după sine o penalizare minimă de anulare de 30%, în conformitate cu condițiile stabilite la articolul 7 de mai jos.
– Orice schimbare de aeronavă solicitată de client după confirmarea unei anumite aeronave poate atrage penalități de anulare în conformitate cu articolul 7, în cazul în care compania primei aeronave confirmate nu poate furniza o aeronavă din flota sa care să corespundă noii cereri sau care să conducă la o schimbare de navlositor, pentru a satisface noua cerere de aeronavă a clientului.
ARTICOLUL 2: MODIFICĂRI ALE ZBORULUI
Prezentul contract de charter nu poate fi prelungit sau modificat fără acordul prealabil alAEROAFFAIRES, care va da toate instrucțiunile necesare echipajului sau transportatorului subcontractat. Cu excepția cazurilor urgente sau excepționale, echipajul nu este autorizat să primească instrucțiuni de la client. Orice modificare a prezentului contract va face obiectul unei facturi suplimentare, al unei note de credit sau al unei confiscări pe baza tarifului în vigoare. Transportatorul va fi responsabil pentru buna desfășurare a misiunii.
ARTICOLUL 3: ORARE – DEVIERI – ANULARE
Orele programate și acceptate de client sunt date doar cu titlu indicativ. Compania AEROAFFAIRES sau transportatorul subcontractant își rezervă dreptul de a le modifica sau de a anula total sau parțial zborul din motive de siguranță, trafic aerian, condiții meteorologice, imperative tehnice sau autorizații. AEROAFFAIRES nu poate fi tras la răspundere în cazul în care aeronava nu este disponibilă din motive tehnice înainte sau în timpul zborului. AEROAFFAIRES va face tot posibilul împreună cu transportatorul pentru a găsi o aeronavă de înlocuire de aceeași dimensiune sau mai mică, dacă este posibil. Orice cost suplimentar, dacă nu este acoperit de transportatorul subcontractant, în conformitate cu condițiile sale de vânzare, va fi suportat de client, care îl acceptă în consecință.
AEROAFFAIRES sau Transportatorul nu va fi răspunzător pentru orice daune, pierderi sau pierderi de profit suferite de navlositor sau de pasageri ca urmare a neexecutării zborului în conformitate cu programul de zbor cauzat de forță majoră, inclusiv, dar fără a se limita la, carantină impusă, defecțiuni ale aeronavei, revolte, greve pe aeroporturi care împiedică plecarea aeronavei, perturbări, pericole ca urmare a riscurilor de război sau din cauza altor dezastre naturale (forță majoră). Transportatorul nu va fi răspunzător pentru orice daune, pierderi sau întârzieri cauzate de angajații aeroportului sau de persoane care nu se află sub controlul companiei sauAEROAFFAIRES și nu va putea solicita rambursarea zborului.
Zborurile cu elicopterul sunt rambursate fără penalități dacă condițiile meteorologice nu permit efectuarea zborului de la baza aeronavei. În cazul în care aeronava este pregătită pentru zborul solicitat într-o altă locație sau dintr-un alt punct de plecare decât baza sa, vor fi facturate numai costurile de instalare a aeronavei la baza sa și de returnare la baza sa.
ARTICOLUL 4: ASIGURAREA
Transportatorul își asigură aeronava în conformitate cu condițiile generale ale convențiilor de la Montreal sau Varșovia, în funcție de companie. Clientul este liber să încheie o asigurare individuală suplimentară.
ARTICOLUL 5: DOCUMENTE DE IDENTITATE OBLIGATORII
Ca parte a procedurilor antiteroriste, copiile scanate ale documentelor de identitate ale pasagerilor trebuie furnizate la AEROAFFAIRES cu 48 de ore înainte de zbor. În caz contrar, autoritățile pot refuza îmbarcarea pasagerilor și pot aplica o amendă de până la 5 000 EUR per pasager.
ARTICOLUL 6: TERMENI ȘI CONDIȚII DE PLATĂ
– Un depozit de 50% din valoarea pachetului este datorat la semnarea contractului, soldul fiind plătibil în conformitate cu termenii contractului de charter sau cu 15 zile înainte de plecarea zborului. În cazul zborurilor în aceeași zi, plata trebuie efectuată prin cec sau transfer bancar înainte de îmbarcare.
– O schimbare de companie aeriană după confirmarea scrisă și semnarea unui contract cu o companie aeriană subcontractantă poate atrage penalități de anulare din partea acesteia din urmă, în cazul în care zborul este anulat pentru o aeronavă cu o capacitate diferită de cea oferită, pe care aceasta nu o deține, sau în cazul în care clientul decide să anuleze misiunea de dus și de întors cu aceeași companie aeriană, indiferent de motivul invocat de client sau de compania aeriană din motive tehnice.
– Reamintim termenii și condițiile generale de vânzare: Facturile sunt plătibile la primire, cu excepția cazului în care se convine altfel. În caz de întârziere a plății și în conformitate cu articolul 53 din legea NRE nr. 2001-420 din 15.05.2001, se vor aplica penalități de întârziere de (3) trei ori rata legală în vigoare asupra sumei inclusiv taxa prorata temporis.
– Rata penalităților de întârziere plătibile începând cu ziua următoare datei de plată indicate pe factură trebuie să fie menționată pe factură
(articolul L 441-3 din Codul comercial francez).
ARTICOLUL 7: PENALITĂȚI DE ANULARE
Întârziere între data confirmării sau a anulării și data de plecare a zborului :
Suma care trebuie plătită la AEROAFFAIRES:
- Cu mai mult de 60 de zile înainte de data zborului: 30%
- De la 60 de zile la 30 de zile înainte de data zborului: 40%
- De la 30 de zile la 7 zile înainte de ziua zborului: 50%
- De la 48 de ore la 0 ore înainte de data zborului : 100%
Orice refuz de a plăti penalitățile datorate va duce la facturarea unor penalități egale cu 100%, în plus față de costurile legale.
ARTICOLUL 8: ÎMBARCAREA CU ÎNTÂRZIERE
Pasagerii trebuie să fie prezenți la îmbarcare între 2h00 și 20 de minute înainte de ora de plecare, în funcție de informațiile stipulate pe planul de zbor și de tipul de aeronavă confirmat. Orice întârziere cauzată de pasageri va angaja răspunderea clientului față de transportator, în cazul în care acesta din urmă trebuie să plătească o suprataxă de aeroport sau provoacă o întârziere a zborului următor al transportatorului subcontractant, va fi facturată clientului.
ARTICOLUL 9: BAGAJE
Greutatea maximă pe persoană autorizată pe aeronavele de afaceri este de 10/15 kg (dimensiune standard) sau 20 kg pe aeronavele cu cabină mare. Pasagerilor li se reamintește să aducă bagaje ușoare la bordul aeronavelor de afaceri mici, în cazul în care acestea sunt utilizate la capacitate maximă. În niciun caz AEROAFFAIRES sau transportatorul subcontractat nu poate fi considerat responsabil pentru bagajele în exces sau pentru bagajele prea mari pentru transport. Nici pentru orice pierdere sau deteriorare a bagajelor cauzată de neglijența pasagerilor.
ARTICOLUL 10: DESCARCAREA AERONAVEI și A COMBUSTIBILULUI
– Degivrare: Prețul nu include costurile de degivrare. În cazul în care, din motive de siguranță, aeronava trebuie degivrată, prețul degivrării (degivrării) va face obiectul unei facturi suplimentare care va fi trimisă clientului, care, prin semnarea prezentului contract, acceptă să plătească prețul la primirea acestei facturi. Trebuie remarcat faptul că prețul degivrării poate varia între 800 și 8 000 de euro fără TVA, în funcție de mărimea aparatului și de cantitatea de degivrare care trebuie efectuată, precum și pe călătorie, dacă este necesar pentru siguranța dumneavoastră.
– Carburant: Orice creștere a prețului combustibilului cu mai mult de 5%, față de tariful inițial vândut, poate duce la facturarea suplimentară de către compania aeriană.
ARTICOLUL 11: LITIGII
Orice litigiu privind interpretarea sau executarea prezentului contract va fi de competența instanțelor din Paris.