NU ÎNTÂRZIAȚI SĂ VĂ REZERVAȚI ZBORURILE PENTRU SEZONUL DE IARNĂ!

Cerere deviz
Căutați un avion, un oraș sau o informație…

Lider în închirierea de jeturi private la nivel mondial

Top 5 avioane private folosite de directorii executivi francezi

Închiriere de avioane private
din 1991

20 000
aparate disponibile

45 000
zboruri asigurate

120 000+
pasageri

4,9/5
satisfacția clientului

100%
Compensare carbonică

Directorii executivi și oamenii de afaceri au zile foarte încărcate și trebuie să facă zeci de ore de călătorie pe an pentru a participa la reuniuni. În aviația de afaceri, acest mod de transport ajută companiile să se dezvolte.

În acest articol, AEROAFFAIRES prezintă top 5 jeturi private utilizate de directorii executivi francezi.

Top 5 avioane private utilizate de directorii executivi francezi: modele, prețuri și performanțe

1. Avionul privat al lui Bernard Arnault: de la proprietate la leasing pentru o mai mare discreție

bernard Arnault, CEO al grupului de lux LVMH și unul dintre cei mai bogați oameni din lume, a deținut până în 2022 un avion privat Bombardier Global Express, evaluat la 48 de milioane de euro. Acest avion lung-curier, capabil să zboare fără escală din orașe precum Bordeaux până la Seul, era un instrument neprețuit pentru călătoriile sale de afaceri.

Cu toate acestea, confruntat cu supravegherea sporită a călătoriilor sale pe rețelele de socializare, în special prin intermediul contului Instagram @laviondebernard, care împărtășea călătoriile sale cu avionul, Bernard Arnault a decis să își vândă avionul. El a explicat că această decizie a avut drept scop păstrarea confidențialității călătoriilor sale și împiedicarea concurenților de a-i putea urmări deplasările.

De atunci, el a ales să închirieze avioane private, ceea ce îi permite să călătorească mai discret și mai flexibil. Această strategie îi permite, de asemenea, să aleagă aeronava potrivită pentru fiecare misiune, evitând în același timp constrângerile asociate cu deținerea unei aeronave.

Pentru profesioniștii care doresc să se bucure de avantajele aviației de afaceri fără angajamentele legate de proprietate, închirierea de avioane private este o soluție ideală. Acesta oferă flexibilitate, confidențialitate și confort, optimizând în același timp costurile operaționale.

Alternativ, puteți deja să vă faceți: ofertă online.

Credit foto: Wikimedia Commons

Credit foto: Bombardier

2. Avionul privat al lui Martin Bouygues

Martin Bouygues, CEO al grupului Bouygues, folosește un Bombardier Global Express pentru călătoriile sale internaționale. Acest avion vârf de gamă oferă o autonomie de 11 000 km, permițând zboruri fără escală pe distanțe lungi.

Pentru călătoriile mai scurte, în special în Europa, utilizează, de asemenea, un Raytheon Hawker 800XP, o aeronavă mai compactă cu spațiu pentru 8 pasageri. Acest avion este înmatriculat în Luxemburg și operat de Bouygues Air Transport Services.

În același timp, Martin Bouygues împarte cu familia Pinault utilizarea unui elicopter AgustaWestland AW139. Acest parteneriat le permite acestora să zboare rapid de la Paris la reședințele lor din Bretania, în special Saint-Malo și Dinard, în aproximativ o oră.

3. Avionul privat al lui François Pinault

François Pinault, fondatorul grupurilor Artémis și Kering, dispune de o flotă de aeronave adaptată nevoilor sale profesionale și personale.

Printre aeronavele sale se numără un Dassault Falcon 900 EX, înregistrat pe numele pictorului Goya, care oferă o autonomie mare și un confort optim. De asemenea, dispune de un Falcon 7X, un avion cu trei motoare renumit pentru performanțele și eficiența sa pe zborurile lung-curier.

În 2023, holdingul familial Artémis a achiziționat un Bombardier Global 7500, unul dintre cele mai eficiente avioane private de pe piață, capabil să zboare non-stop de la Paris la Los Angeles. Această aeronavă este utilizată în scopuri profesionale de către echipele de conducere ale Kering și, ocazional, în scop personal de către familia Pinault, cu facturarea corespunzătoare în acest din urmă caz.

În plus, François Pinault împarte utilizarea unui elicopter AgustaWestland AW139 cu Martin Bouygues, facilitându-le deplasarea între Paris și proprietățile lor din Bretania.

Credit foto: Wikimedia

Credit foto : Dassault Aviation

4. Avionul privat al lui Pierre Fabre

Pierre Fabre este farmacist și om de afaceri, fondator al grupului de cosmetice cu același nume.

El folosește Falcon 50 al companiei sale de 13 ani. Acest avion de afaceri poate găzdui între 8 și 10 pasageri pentru zboruri cu o durată medie de 4 ore.

Falcon 50 are o cabină confortabilă. Este un avion puternic, de înaltă performanță, care poate decola și ateriza pe piste scurte.

Cu titlu orientativ, prețul unui zbor GenevaMarrakech la bordul unui Falcon 50 costă aproximativ 25 000 EUR pentru 8 pasageri.

5. Avionul privat al lui Jean-François Gobertier

Jean-François Gobertier este un om de afaceri francez. Investitor în case de bătrâni, el și-a făcut averea acolo. El s-a îndrăgostit de un Pilatus PC-12. Acesta este un avion monomotor cu o elice integrată.

Are o cabină spațioasă cu loc pentru 8 pasageri. Pilatus PC-12 poate ateriza pe peste 2.500 de aerodromuri din Europa, spre deosebire de un avion privat mai mare sau o aeronavă comercială.

Leasing vs. cumpărare: care este cea mai bună alegere pentru un avion privat?

Cumpărarea unui avion privat vă oferă proprietate deplină și libertate totală în utilizarea aeronavei.

Cu toate acestea, închirierea unui avion privat este mult mai ieftină decât cumpărarea unuia. Acesta vă permite să evitați o investiție substanțială care s-ar putea să nu se dovedească foarte profitabilă.

Există multe avantaje ale aviației private:

  • flexibilitate pentru pasager ;
  • economie de timp în timpul călătoriei
  • un instrument de productivitate pentru companii;
  • confort și liniște sufletească
  • confidențialitate;
  • și multe altele.

Cum pot rezerva un zbor cu avion privat?

Dacă doriți să închiriați un avion privat pentru o călătorie de afaceri sau de agrement, contactați echipa noastră de experți în aviație la +330144099182 pentru a rezerva avionul dvs. privat. De asemenea, ne puteți contacta prin e-mail: [email protected] sau puteți face o estimare gratuită utilizând oferta noastră online.

  • Care sunt costurile anuale de întreținere pentru un avion privat?

    Costurile de întreținere variază în funcție de model și de utilizare, dar pot reprezenta între 5% și 15% din valoarea avionului. De exemplu, un Bombardier Global Express poate costa câteva milioane de euro pe an în întreținere, asigurare, depozitare și salariile echipajului.

  • Directorii executivi francezi folosesc servicii de închiriere sau au propriile lor avioane?

    Unii directori executivi, precum Bernard Arnault sau Martin Bouygues, sunt proprietarii avioanelor lor, în timp ce alții, precum François Pinault, alternează între proprietate și leasing pentru nevoi ocazionale. Leasingul oferă o mai mare flexibilitate, fără costurile fixe ale proprietății.

  • Cum sunt personalizate avioanele private pentru directorii executivi?

    Cabinele sunt adesea echipate cu scaune care pot fi transformate în paturi, zone de lucru de mare viteză, bucătării complet echipate și uneori decorațiuni pe măsură (cum ar fi Falcon 900 EX al lui François Pinault, înregistrat pe numele lui Goya).

  • Care sunt reglementările pentru înregistrarea unui avion privat în Franța?

    Societățile pot fi înregistrate în Franța sau în alte țări (cum ar fi Luxemburg pentru Bouygues). Proprietarii optează uneori pentru înregistrări offshore pentru avantaje fiscale sau operaționale.

  • Avioanele private ale directorilor executivi pot fi închiriate publicului?

    Unele avioane ale companiei sunt închiriate prin intermediul unor companii charter atunci când nu sunt utilizate, dar acest lucru depinde de politicile fiecărui grup. Avioanele strict personale (cum ar fi cele ale lui Arnault) nu sunt în general accesibile.

  • Cum își aleg directorii executivi avionul privat?

    Criteriile includ autonomia (pentru zborurile pe distanțe lungi), dimensiunea cabinei, performanța (piste scurte pentru Falcon 50) și discreția (precum Pilatus PC-12 al lui Gobertier, ideal pentru aeroporturile mici).

  • Ce alternative ecologice există pentru avioanele private?

    Unii directori executivi își compensează emisiile prin programe de carbon (cum ar fi AEROAFFAIRES, care oferă o compensare de 100%). Avioanele hibride sau cu combustibil durabil (SAF) sunt în curs de dezvoltare, dar rămân marginale.

  • Putem vizita avioanele private ale acestor directori executivi?

    Cu excepția spectacolelor aviatice (cum ar fi EBACE sau Le Bourget), jeturile personale nu sunt deschise publicului. Modele similare pot fi găsite prin intermediul companiilor de închiriere.

  • Avioanele private ale directorilor executivi sunt pilotate de echipaje dedicate?

    Da, majoritatea directorilor executivi angajează piloți dedicați sau folosesc companii aeriene private care oferă echipaje experimentate pentru a garanta securitatea și confidențialitatea.

  • Ce aeroporturi preferă directorii executivi francezi pentru avioanele lor?

    Aeroporturi precum Le Bourget (Paris), Nice-Côte d’Azur și Geneva sunt preferate pentru infrastructura lor dedicată aviației de afaceri (terminale private, servicii VIP).

  • Familiile directorilor executivi folosesc și ele aceste avioane?

    Da, unele avioane sunt utilizate pentru călătorii personale (vacanțe, evenimente de familie), dar acest lucru depinde de normele interne ale fiecărei companii privind utilizarea mixtă (afaceri/privat).