NU ÎNTÂRZIAȚI SĂ VĂ REZERVAȚI ZBORURILE PENTRU SEZONUL DE VARĂ!

Căutați un avion, un oraș sau o informație…

Lider în închirierea de jeturi private la nivel mondial

Un avion regional electric scandinav gata de decolare în 2026

Închiriere de avioane private
din 1991

8500
aparate disponibile

35 000
zboruri asigurate

100 000+
pasageri

4,9/5
satisfacția clientului

100%
Compensare carbonică

Inovația în domeniul aviației electrice se intensifică, în special în aviația de afaceri. Avioanele private mai mici vor fi probabil primele care vor deveni 100% electrice. În prezent, o serie de actori, atât giganți ai aviației, cât și vizionari, construiesc aeronavele de mâine les avions et jets privés électriques de mâine. Printre aceștia se numără compania slovenă Pipistrel și avionul său cu două locuri Alpha Electro, start-up-ul israelian Alice și prototipul său programat pentru 2022, precum și colaborarea dintre Airbus, RATP și ADP Group privind City Airbus, un taxi zburător cu patru locuri.
La 11 martie 2021, aviatorul Tecnam și producătorul auto Rolls Royce și-au anunțat colaborarea cu Widerøe, cel mai mare operator aerian din Scandinavia. Scopul lor este de a proiecta un avion regional electric până în 2026.

Un proiect de pionierat pentru un avion regional electric pentru aviația de afaceri

În 2019, Rolls Royce și Widerøe au început un program de cercetare privind aviația durabilă. Scopul acestui program de cercetare a fost de a evalua și dezvolta concepte de aeronave electrice. În cele din urmă, scopul acestei colaborări este de a permite companiei aeriene norvegiene să aibă prima aeronavă electrificată pe zborurile interne regulate până în 2030.
În același timp, Widerøe a profitat de parteneriatul Rolls-Royce cu Tecnam pentru a duce la bun sfârșit acest proiect. Rolls-Royce va contribui cu expertiza sa în sisteme de putere și propulsie. Tecnam va proiecta, fabrica și certifica aeronava. În cele din urmă, compania aeriană scandinavă se va asigura că toate competențele și cerințele unei companii aeriene sunt puse în aplicare, astfel încât totul să fie operațional în 2026.

Designul aeronavei electrice P-Volt se bazează pe cel al Tecnam P2012 Traveller. Prin urmare, va fi o aeronavă electrică bimotor. Acesta va fi utilizat în principal pe piața norvegiană de navetiști, o categorie de aeronave de transport regional cu o capacitate maximă de 19 locuri. Cu toate acestea, aeronava ar trebui să poată găzdui maximum 9 pasageri și va avea o autonomie limitată la mai puțin de 300 de kilometri.

Înainte de pandemie, Widerøe oferea aproximativ 400 de zboruri pe zi către 44 de aeroporturi. În plus, 74% din zborurile companiei sunt mai scurte de 275 km. Iar cele mai scurte zboruri durează între șapte și cincisprezece minute.
Din cauza topografiei sale, Norvegia utilizează în principal aviația pentru zboruri pe distanțe scurte și medii. Prin acest proiect de aeronave electrice, țara își propune să își reducă emisiile cu 80% pentru toate zborurile interne până în 2040.

De ce este importantă această dezvoltare pentru aviația privată?

Mediul este o preocupare esențială, în special în sectorul aviației. Industria aeronautică reprezintă între 3% și 4% din emisiile de gaze cu efect de seră. Această cifră crește la peste 14% în sectorul transporturilor.

Dar, în timp ce industria auto a reușit să își reducă treptat impactul asupra mediului datorită progreselor tehnologice, sarcina se dovedește mai complicată pentru industria aeronautică. În ciuda dezvoltării constante a tehnologiilor bateriilor și motoarelor electrice, nu există încă niciun avion electric capabil să zboare pe distanțe lungi cu un număr mare de pasageri. Principalul obstacol în calea aviației electrice este bateria, care este prea grea și masivă. De exemplu, pentru a instala o baterie într-un avion comercial precum A320, care transportă aproximativ 150 de pasageri, ar fi nevoie de 150 de tone de baterie. Aceasta depășește cu mult cele 70 de tone pe care le cântărește un avion la decolare cu rezervoarele de parafină pline.

Acesta este motivul pentru care aviația electrică este o provocare majoră pentru aviația de afaceri. Avioanele private sunt mai mici și transportă mai puțini pasageri. În acest sens, ele vor fi probabil primele aeronave electrice care vor fi utilizate pentru zboruri comerciale.

AEROAFFAIRES speră foarte curând să vă poată oferi închirierea următoarei aeronave electrice. Între timp, inițiativa noastră SkyCo2 vă permite să compensați 100% din emisiile de CO2 generate de zborurile dvs. prin susținerea unui proiect de reîmpădurire.

Experții noștri în aviație vă stau la dispoziție 24/7 pentru zborul dvs. privat la +33 (0) 1 44 09 91 82. Nu ezitați să vizitați site-ul nostru devis en ligne pentru a obține un preț estimativ pentru zborul dvs. privat.