Doriți să zburați cu un avion privat pentru o călătorie de familie, VIP, de afaceri, medicală sau chiar pentru a repatria trupul unei persoane dragi? Totul este posibil, însă există câteva formalități administrative pe care va trebui să le îndepliniți. AEROAFFAIRES analizează cele mai frecvente formalități administrative implicate de zborul cu un avion privat.
Formalități administrative pentru un zbor VIP:
Formalitățile administrative pentru un zbor vol en jet privé sunt necesare pentru a asigura siguranța, conformitatea cu legile și reglementările în vigoare și pentru a facilita călătoria pasagerilor. Iată care sunt principalele formalități administrative care trebuie îndeplinite.
Formalități standard
- Verificarea identității pasagerilor: fiecare pasager trebuie să prezinte un document de identitate valabil (pașaport, carte de identitate etc.) pentru a garanta siguranța zborului. Va trebui să furnizați adresa de facturare și copii ale pașapoartelor tuturor pasagerilor. În plus, va trebui să informați echipa AEROAFFAIRES cu privire la încărcătura dvs. de bagaje, astfel încât să poată selecta aeronava corespunzătoare. În cele din urmă, veți semna contractul și cu 24 de ore înainte de zbor veți primi planul de zbor pentru călătoria dumneavoastră.
- Declarație vamală: dacă zborul traversează frontiere, este necesar să declarați bunurile transportate pentru a respecta legislația vamală în vigoare.
- Declarația privind lista pasagerilor: această formalitate facilitează procedurile de intrare și ieșire și garantează siguranța pasagerilor.
- Rezervarea și confirmarea sloturilor de decolare și aterizare: se asigură că pistele și infrastructura aeroportuară sunt disponibile pentru zbor.
- Verificarea conformității aeronavei : înainte de zbor, aeronava trebuie să fie inspectată pentru a se asigura că respectă standardele de siguranță și de navigabilitate.
Formalități administrative pentru zborul cu un avion privat cu un animal de companie:
În timpul unei călătorii private cu avionul, este posibil să voyager avec son animal de compagnie la bordul aeronavei. Iată câteva formalități care vor fi totuși necesare pentru a se asigura că zborul se desfășoară fără probleme.
- Călătorie în Europa :
- pașaportul câinelui și copia vaccinurilor
- Companiile aeriene facturează câinii în funcție de greutatea lor (-8K 500 euro pentru un câine) Câinii care cântăresc mai mult de 8 kg nu sunt acceptați de toate companiile aeriene
- În afara Europei:
- Marea Britanie Asigurați-vă că aeroporturile din Marea Britanie sunt autorizate să accepte câini – sunt necesare vaccinări speciale
Cazuri speciale:
Pentru anumite destinații, cum ar fi London Biggin hill airport trebuie să furnizați anumite documente aprobate de DEFRA privind animalul și să respectați diferitele reglementări de import PETS (pet travel scheme):
- Să aveți un microcip care să identifice animalul.
- Aveți pașaportul animalului sau, după caz, un certificat veterinar oficial pentru țările care nu au pașaport pentru animale de companie.
- Să fie la zi cu vaccinarea antirabică.
- Există și alte teste pentru animalele din țările din afara UE
- Aplicați un tratament antiparazitar cu cel puțin 5 zile înainte de călătorie (și cu mai mult de 24 de ore înainte de plecare).
- Operatorul de aeronave trebuie să aibă aprobarea prealabilă din partea DEFRA pentru a utiliza serviciul Skypets.
- Compania aeriană trebuie să fie informată și să fi primit toate documentele referitoare la animale cu cel puțin 24 de ore înainte de sosirea animalelor.
- Să dețină AHC (certificat de sănătate animală).
Formalități administrative pentru zborul cu un avion privat cu arme de foc:
Care sunt condițiile pentru transportul armelor de foc cu un avion privat?
Condițiile pentru transportul unui arme à feu à bord d’un jet privé sunt următoarele:
- Armele de foc și muniția trebuie să fie plasate în compartimentul pentru bagaje al aeronavei.
- Arma de foc trebuie să fie complet goală de muniție și descărcată în momentul îmbarcării.
- Muniția trebuie să fie plasată într-o cutie securizată.
- Armele de foc trebuie să fie plasate în cutii rigide, închise. Acest lucru este menit să asigure siguranța la bord. Cutia securizată nu poate fi deschisă în caz de turbulențe, mișcare sau impact în cală.
Ce reglementări se aplică călătoriei cu avionul privat cu arme?
Reglementările europene prevăd că pasagerii care doresc să transporter des armes en avion, îndeplinească o serie de formalități și obligații pentru a le permite să călătorească cu un avion privat. Iată câteva informații cu privire la obligațiile dumneavoastră:
- Atunci când vă rezervați zborul, informați echipa AROAFFAIRES cu privire la intenția dumneavoastră de a transporta una sau mai multe arme de foc la bordul aeronavei. Acest lucru va permite echipei noastre să informeze terminalul de plecare și de sosire.
- Nu puteți transporta mai mult de 5 kg de muniție la bordul aeronavei. Așadar, planificați din timp pentru a evita ca o parte din încărcătură să vă fie retrasă.
- Este strict interzis să puneți arma dvs. de foc în una dintre valizele personale. Arma dvs. (pistol, pușcă etc.) trebuie să fie conținută într-o cutie dedicată, etichetată cu numele armei.
- În calitate de pasager care deține o armă de foc, va trebui să prezentați permisul sau autorizația de port armă.
- Dacă intenționați să călătoriți în străinătate, va trebui, de asemenea, să îndepliniți o serie de formalități pentru a vă asigura că transportul de arme este autorizat la sosirea în țara străină.
Documentele de care veți avea nevoie sunt
- documentele europene și pașaportul armei de foc
- permisul de deținător al armei de foc.
Apoi, echipa AEROAFFAIRES poate verifica dacă compania aeriană este autorizată să transporte arme de foc considerate arme sportive (diferite niveluri de categorie în funcție de armă)
Formalități administrative pentru zborurile de grup :
Atunci când solicitați închirierea unei aeronave pentru un grup vol de groupe, echipa AEROAFFAIRES va avea nevoie de următoarele informații:
- Numărul de pasageri
- Numărul de bagaje
- Destinația de sosire și de plecare
- Tipul de serviciu solicitat (de lux sau practic)
- Bugetul dumneavoastră
Formalități administrative pentru un zbor medical
Un accident? Boală într-o țară străină? În cazul în care primul ajutor oferit sau calitatea tratamentului nu este optimă sau accesibilă, este de preferat să călătoriți de urgență la o unitate medicală sau în țara de origine. Pentru a obține cele mai bune îngrijiri cât mai repede posibil, se recomandă călătoria cu avionul. La AEROAFFAIRES, datorită rețelei noastre extinse de avioane și elicoptere private, putem organiza pentru dumneavoastră un zbor medical, air ambulance, sigur și adaptat fiecărei situații.
Iată documentele care vor fi necesare pentru acest tip de zbor cu avion privat:
- Detalii ale medicului care se ocupă de pacient
- Detalii ale medicului de la spitalul la care merge pacientul
- Raportul medical primar și dosarul medical al pacientului
- scrisoare de exonerare pentru transportul aerian: aceasta exonerează AEROAFFAIRES de orice răspundere în cazul unei probleme la bordul aeronavei în timpul transportului.
Formalități administrative pentru un zbor de repatriereatr:
Acest tip de serviciu este rar, dar unele familii apelează la AEROAFFAIRES pentru repatrierea corpului unei persoane dragi. Vă rugăm să rețineți că, în această situație specială, există câteva particularități în plus față de procedura obișnuită.
Iată lista documentelor pe care le solicităm pentru acest tip de zbor:
- Airwaybill pentru sicriu: Airwaybill este un document utilizat în transportul aerian. Ea conține: detaliile transportului, inclusiv informații privind expeditorul, destinatarul, natura încărcăturii, cantitățile, greutățile și dimensiunile, precum și condițiile de transport. Dacă se transportă un sicriu, este necesar și certificatul de închidere a sicriului.
- Numele și adresa societății care se ocupă de sicriu la plecare și la sosire
- Dimensiunea și greutatea sicriului
- Dosarul complet al sicriului
- Certificat de deces
- Certificat de deces
- Autorizație pentru închiderea sicriului
- Legitimație mortuară
- Autorizație de transport
- Document de identitate pentru persoana decedată
- Autorizație vamală
- Cerere de acces pe asfalt pentru vehiculul funerar.
Formalități administrative pentru un zbor cargo
Pentru cererile de zbor cargo, cunoscute și sub numele de fret aérien, echipa responsabilă de charter va avea nevoie de următoarele informații pentru a califica cererea:
- Natura încărcăturii (produse periculoase, materiale prețioase, produse refrigerate, animale vii)
- Să cunoască destinația exactă (pentru a ajusta aeroportul dacă este necesar)
- Cunoașteți greutatea, ambalajul (palet/carton/bulk) și dimensiunile
Cu AEROAFFAIRES, formalitățile administrative sunt simple pentru călătoria dvs. privată.
Încredințați călătoria dvs. privată sau de afaceri la AEROAFFAIRES. Echipa noastră de experți în brokeraj aerian se va ocupa de toate formalitățile administrative pentru dumneavoastră. Astfel, vă puteți îmbarca liniștit. Solicitați o ofertă personalizată, fără nicio obligație. Experții noștri în aviație vă stau la dispoziție 24/7 la +33 (0) 1 44 09 91 82 sau prin e-mail: charter@aeroaffaires.com. De asemenea, puteți completa formularul nostru devis en ligne și primiți un răspuns în termen de două ore.