NU ÎNTÂRZIAȚI SĂ VĂ REZERVAȚI ZBORURILE PENTRU SEZONUL DE VARĂ!

Căutați un avion, un oraș sau o informație…

Lider în închirierea de jeturi private la nivel mondial

Organizarea repatrieriiatra unui cadavru, din sau din străinătate

Închiriere de avioane private
din 1991

8500
aparate disponibile

35 000
zboruri asigurate

100 000+
pasageri

4,9/5
satisfacția clientului

100%
Compensare carbonică

Pierderea unui membru al familiei este un moment dificil. Prin urmare, atunci când decesul are loc în străinătate și trebuie organizată repatrierea corpului, acest lucru nu face decât să sporească anxietatea familiei. Ați pierdut o persoană dragă și doriți să repatriați corpulatrdin sau către o altă țară? Nu știți ce faceți, cât timp va dura sau cât va costa transportul trupului neînsuflețit cu avionul? AEROAFFAIRES vă pune la dispoziție un ghid complet pentru organizarea celei mai bune repatrierii posibileatra unui cadavru în străinătate pe calea aerului.

Sunteți în străinătate și unul dintre cei dragi tocmai a murit?

După decesul unei persoane dragi în străinătate , familiile îndoliate trebuie, în orele care urmează și în ciuda acestor momente dificile, să îndeplinească o serie de formalități administrative , astfel încât trupul persoanei decedate să poată fi trimis la locul ales.
Primul pas este notificarea autorităților locale pentru ca acestea să poată stabili cauza decesului și să verifice identitatea persoanei decedate.

Acestea vor elibera apoi un certificat care să permită transportarea cadavrului pe calea aerului atr.

În același timp, autoritățile franceze din țară trebuie să fie notificate pentru a putea :

  • să traducă certificatul
  • să înregistreze decesul la Registrul Stării Civile
  • să permită repatrierea legală a corpului în Franța.

Nota Bene : În cazul în care cauza decesului este legată de un accident, omucidere sau sinucidere, procedura de repatriereatreste în general mai lungă. În aceste cazuri, cauzele decesului necesită examinări medico-legale aprofundate și/saudeschiderea unei anchete.

Credit foto: Pixabay

Sunteți în Franța și o persoană dragă a murit în străinătate?

Doriți să repatriațiatrtrupul unei persoane decedate în Franța din străinătate? AEROAFFAIRES vă sugerează să contactați Ministerul Afacerilor Externe. Acesta vă va putea consilia cu privire la procedura de repatriere a corpului persoanei decedate.

Doriți ca trupul unei persoane dragi să fie înmormântat în țara sa de origine?

În cazul în care persoana decedată și-a exprimat dorința dea avea înmormântarea și locul de înmormântare în țara sa natală, este perfect posibil să se procedeze la o înmormântare rapatriement . Familia persoanei decedate poate aranja ca trupul fie transportat la locul de înmormântare ales.
Costurile legate de organizarea transportului pe calea aerului vor fi mai mari decât în cazul unei înmormântări în țara în care a decedat persoana.

Care sunt formalitățile administrative implicate în organizarea unei înmormântări?atr

O serie de formalități administrative sunt necesare pentru a se asigura întregul transfer al corpului este organizat în mod corespunzător. Înainte de a ocupa de lucrările de marmură, de serviciile funerare, de firma de pompe funebre sau de crematoriu , trebuie parcurse mai întâi o serie de etape pentru a permite transportarea cu avionul a corpului decedatului către sau dintr-o țară străină.

Familia decedatului trebuie să :

  • Să informeze autoritățile locale cu privire la decesul persoanei
  • Să solicite repatriereaatrde la compania sa de asigurare de repatriereatriement
  • Să obțină un certificat medical de deces
  • Obținerea autorizației de închidere a sicriului după înmormântare. Acest lucru trebuie făcut de casa funerară.

Pentru rapatriements de corps vers le Maroc sau rapatriements de corps vers l’Algérie, vă rugăm să consultați paginile noastre relevante.

Care sunt condițiile de transport aerian al unui cadavru?

Pentru ca o înmormântare să poată fi transportată pe calea aerului, corpul decedatului trebuie mai întâi să fie pus în sicriu.

Vă rugăm să rețineți că unele țări solicită ca trupul să fie conservat înainte de a putea fi primit pe teritoriul lor.

În plus, trebuie utilizat un sicriu etanș. AEROAFFAIRES vă recomandă să vă informați cu privire la orice contract de garanție funerară sau orice altă asigurare încheiată de decedat.

De asemenea, trebuie să vă informați cu privire la legislația în vigoare în diferite țări.

Ce este un sicriu etanș?

Companiile aeriene și standardele legale impun utilizarea unui sicriu închis ermetic, cunoscut și ca ” sicriu cu plumb ” sau ” sicriu de zinc „.

Acesta este un sicriu convențional din lemn cu margini de cel puțin 22 mm grosime.

Sicriul este închis ermetic cu un sigiliu rece din rășină și o placă de identificare. De asemenea, va fi echipat cu un filtru purificator care respectă standardele IATA.

Un certificat va fi necesarla plecarea din aeronavă. Nu uitați să îl solicitați serviciului funerar.

Cât durează repatrierea pe cale aeriană a corpului unei persoane decedate?atr

Este nevoie de cel puțin 2 zile pentru repatrierea unui cadavru.

Unele întârzieri pot fi necesare. În țara de sosire, firma de pompe funebre se ocupă de transportul cadavrului la locul unde va fi înmormântat. Aceasta va gestiona serviciile legate de înmormântare.

Cât costă transportul unui cadavru cu avionul?atr

Transportul unui cadavru costă între 2 000 și 5 000 de euro.

Țineți cont de faptul că există mulți factori implicați în stabilirea prețului:

  • Alegerea sicriului
  • Îngrijirea tanatopraxiei și îngrijirea funerară
  • Locul decesului
  • Locul de destinație (cimitir, comună etc.)
  • Ceremonia
  • Greutatea sicriului
  • Numărul de membri ai familiei sau de prieteni care însoțesc sicriul pe drum

Dacă persoana decedată a încheiat o asigurare de repatriere, este important să vă informați cu privire la costurile de transport sau alte costuri acoperite de asigurare.

Dacă este cazul, costurile vor fi suportate de rudele apropiate ale decedatului.

Asigurarea funerară: ce este acoperit?

Polițele de asigurare care acoperă repatrierea rămășițelor pământești oferă o gamă largă de opțiuni de acoperire.

În plus față de asistența de călătorie, care acoperă organizarea repatrierii trupului neînsuflețit și costul transportului rudelor la înmormântare, pot fi oferite și alte servicii.

Vă sfătuim să verificați cu atenție polița de asigurare funerară a persoanei decedate. Iată câteva dintre serviciile care pot fi acoperite:

  • asistențăadministrativă și juridică pentru a ajuta familiile defunctului în procedurile de repatriere a rămășițelor pământești.
  • sprijinpsihologic pentru familiile îndoliate.

Vă rugăm să rețineți că unele țări nu sunt acoperite de asigurarea funerară, cum ar fi țările aflate în război, care sunt considerate prea periculoase pentru a fi repatriate.

Vă sfătuim să verificați cu compania de asigurări.

Cum funcționează asigurarea funerară pentru o repatriereatra unui corp cu avionul?

Există două tipuri de asigurări funerare:

  • Polițe cu sumă forfetară

Această poliță oferă rudelor apropiate ale persoanei decedate o sumă de bani pentru plata înmormântării.

  • Contracte de servicii

Acest contract include contractul cu sumă forfetară, precum și un pachet de servicii pentru organizarea funeraliilor. De asemenea, permite repatrierea corpuluiatrși suportă costurile (administrative, juridice etc.) inerente acestui tip special de serviciu.

Unele contracte includ un sprijin psihologic pentru rudele apropiate ale defunctului.

Repatriement de corps avec AEROAFFAIRES

Experții noștri în aviație vă stau la dispoziție 24/7 pentru a vă răspunde la întrebări și pentru a configura devis. Pentru transportul de corpuriatrsau rapatriement sanitaire ccontactați-ne la +33 1 44 09 91 82.

Consultați și articolul nostru despre rapatriement sanitaire de la Thaïlande vers la France.